Help een beetje bloed

Hoi dames... een tijdje geleden zat ik hier op het forum 'als het wat langer duurt"....maar nu ben ik na 1,5 jaar eindelijk zwanger!
Ik ben nu volgens berekening 6.2 wk..alles voelde goed....tot gister, toen zat er wat bloed in me broekje...helderrood...bleef even 2 uurtjes een beetje doordruppelen (zonder stolsels) daarna is het tot nu toe gestopt...
Ik belde de vk nog en die zei dat het 2 kanten opkon...volgende week woensdag heb ik de eerste echo....dat duurt lang pfff...
Het hoeft geen mk te zijn...maar ik vroeg me af of er dames hier...die al wat verder zijn (over 3mnd) die ook bloedverlies hebben gehad..maar dus geen mk hebben gehad?
Ik heb een beetje positieve verhalen nodig!
Ik ben nu zo bang en onzeker! ... thanks!
 
hier heb ik ook idd in het begin veel bloedingen gehad omdat ik veel overgaf en misselijk was (ook met hoesten kan dat gebeuren)... dan kan er druk op de aders staan in de vagina dat het springt...

en nu ben ik vandaag 39 weken zwanger... Dus hoeft idd niets te betekenen...

Ik duim met je mee meid... weet dat het lang duurt als je pas volgende week woensdag mag komen.. als je het weer krijgt gewoon bellen naar verloskundige he!
 
Heey meid,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! Wat fijn dat het na 1,5 jaar gelukt is!!! Wel tovallig, ik ben ook 6 weken en 2 dagen haha. Ik heb tot nu toe nog geen bloed verloren maar bij mijn vorige zwangerschap had ik dit wel. Het bleek dat de placenta voor de 'uitgang' lag en daardoor had ik regelmatig bloedingen. Zolang je nog geen stolsels verliest en geen zware kramp hebt heb je goede kans dat het goed gaat! Een beetje menstruatieachtige krampen horen er bij, dat is de innestelling volgens mijn vk. Nog 6 dagen geduld dus...spannend meid!!! Ik duim voor je mee dat alles goed is!!

Liefs ciomama

 
ik begon met 6 weken ook bloed te verliezen, en dit herhaalde zich elke maand, ik had dat dan 2a3 dagen, ook helderrood, en meestal ook zelfs stolsels.
en nu ligt er een mooie jongen van bijna 3 maand in de box!
 
Ik heb ook een kleine bloeding gehad met 5,5 week waardoor ik dacht dat het misging. Maar inmiddels heb ik de eerste echo gehad en ben ik nu alweer ruim 10 weken. Bloedverlies wil dus niet altijd zeggen dat het misgaat. Het enige wat je nu kunt doen is wachten tot de echo en ik weet hoe moeilijk dat is.....
 
Hoi Hoi,

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap wel 2 weken bloedverlies gehad. Dit was ook helderrood maar geen stolsels. Soms stopte het even en dan begon het weer. Dit was tussen de 6de en 8ste week. Daarna is het gestopt. Ik kreeg toen ook te horen Ach...je bent nog zo kort zwanger het kan alle kanten op... nou, dat wil je echt niet horen hoor! Ik zal me niet te druk maken als je er geen heftige buikpijn bij krijgt en de bloeding zich beperkt tot een klein beetje. Mijn zoon in inmiddels bijna 8 dus gelukkig is het toen bij mij ook goed gegaan. Goede hoop houden hoor!!
Veel liefs
 
Dank jullie wel voor alle positieve steun en op-peppers!
Inmiddels heb ik weer witte afscheiding jeej!! ....
Ik heb er weer alle vertrouwen in!!!
Natuurlijk blijft het nog ff knijpen en spannend maar in tegenstelling tot gister voel ik me een stuk opgeluchter!!!
Nogmaals thnx allemaal!!!! en geniet van jullie zwangerschappen he! dat we allemaal maar gezonde wondertjes op de wereld mogen zetten!!!!

Liefs Quen
 
Hay meid,

Ik ben met 6 weken roze afscheiding verloren................ik was (na de miskraam in december) gelijk helemaal in paniek...............daar gaan we weer dacht ik...........

Inmiddels 10 weken zwanger (1e kindje) en twee geweldige echo's gehad!

Het kan dus!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 
Terug
Bovenaan