Help een bevalling "nachtmerrie"

Hallo girls

Ben nu bijna 10 wk onderweg. Donderdag de 2de echo. Alles gaat goed... beetje misselijk in de middag.. dikke borsten...opgezette buik... kan alleen moeilijk poepen... en in de middag een cup a soep dip...

Maar dan... Ik lag gister in bed het boek van Daphne Deckers te lezen... helemaal te gek ik heb zo gelachen... ga vervolgens slapen...
En midden in de nacht lag ik daar even te bevallen phoe.... alles ging mis. Kind was onzettend lelijk echt oer lelijk....schurde helemaal uit.... VK stond me uit te lachen... mijn vriend liep weg want die hoeft niet zo'n lelijk kind.... HELP zwetend werd ik wakker..... dit is toch niet normaal??? ik moet nog 7 maanden....

nu kan ik er wel weer om lachen maar oh wat een gedoe... wordt ik al gek???

sorry, maar moet er wel een beetje mee lachen... maar kan me voorstellen dan het echt een rot droom was.

Ik ben nu 9 weken zwanger, en kan over dingen ook echt piekeren. pfff hoe gaat dit? en dat? misschien doe jij dat ook? en dan droom je er nog over ook ;)

Weltruste...

mijn moeder had me al gewaarschuwd voor exact dit soort dromen!!
inderdaad dat je een van een lelijk mormel bevalt dat alles mis gaat bladiebla.

dus het schijnt heel normaal te zijn ook nu al!

ik heb t nog niet gehad maar ik ben er al wel op voorbereid(door mams)

rustig aan! morgen weer een leuke droom
Dikke kus!

Hé Renaatje, dat was vast erg vervelend wakker worden... Heb zelf nog niet zo gedroomd, maar als ik de reacties lees, is het best normaal :)

En wat lees ik op internet: "Psychologen beweren zelfs dat vrouwen die dat soort dromen vaak hebben gehad vlotter zouden bevallen omdat ze hun angsten al verwerkt hebben in hun dromen. En zich tijdens de bevalling beter ontspannen."

Nou is dat even een opsteker?!

Hahahah Broedkip: wat een goed verhaal daar houd ik me aan vast....

Gek genoeg heb ik verder niet zoveel last maar blijkbaar onbewust toch wel...
Succes meiden als jullie deze "dromen" ook nog krijgen ahhahahaha

Terug
Bovenaan