help een bloeding!!

Vanmorgen vlak voor dat ik de kids naar school zou brengen , voelde ik het in ene lopen...nog even gauw naar het toilet en ja hoor....Een bloeding.
Helder rood en duurde 10 min..
geen kramp, en de heledag heeft het niet meer gebloed.
Vk zegt te moeten afwachten, zoals het nu klinkt is het geen miskraam, kon nog niet voor echo terrecht omdat ze dat te vroeg vonden in het ziekenhuis..nu paar dagen in spanning..as donderdag ga ik naar de gyn toe in het ziekenhuis , misschien wil hij dan wel een echo doen..ik ben dan 7 weken...

spannend meid!hoop dat alles goed is!!!!niks aan dat je nu tot donderdag moet wachten, zijn lange dagen dan!
veel sterkte en hoop dat alles goed is!!
groetjes

Hai meiden,
Nou net weer een plasje bloed verloren , ook wat stolsels er bij..licht kramperig gevoel in mijn buik..
Dus ik ga er van uit dat dit een beginnende miskraam is..
Ik zit nu ook maar te wachten tot ik flink kram in mijn buik krijg....maar het bloeden is ook weer gestopt..
Gek word je van onzekerheid, maar mijn allereerste zwangerschap eindigde ook in een miskraam en ik denk echt wel dat dit het begin is...
Ik hou jullie nog wel op de hoogte...
ik vind het super jammer, maar hou me vast aan de gedachte dat de natuur zijn werk doet en dat dit kindje niet goed was.....
Bedankt voor de support..

Terug
Bovenaan