Help een onregelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw.Ik ben 23 en in januari gestopt met de pil om voor een eerste kindje te gaan.Alleen heb ik een probleem.Ik heb een onregelamtige cyclus tussen de 30 en 36 dagen en (meestal) een tussetijdse bloeding van 10 dagen.Dus weet niet waarneer mijn eisprong is. Vrijdag ben ik bij de ha geweest en die heeft me aangeraden om te  gaan tempraturen.Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes

Ik helaas niet, maar weet zeker dat er anderen zijn die je er veel meer over kunnen vertellen!
Succes.

Hoi Koosje,

Ik heb geen ervaring met temperaturen, maar zouden ovualtietesten niet iets voor je zijn? Veel succes!

Groetjes, irianne

Ik heb er ook geen ervaring mee. Maar ik weet zeker dat er wel meiden zijn hier op het forum die er wel ervaring mee hebben. Misschien dat je op het internet ook wel iets kunt vinden.

Succes ermee!
liefs, Maaike

Hoi

Ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus, tussen de 28 en 43 dagen. In het begin (meer dan een jaar geleden) dacht ik dat het door het ontpillen kwam. Na een half jaar ben ik gaan temperaturen en een ovulatietesten gaan gebruiken. Ben toen ook naar de HA geweest en toen medicatie er voor gehad.
Ik bleek toen zwanger, maar dat is een miskraam geworden.

Geen idee hoe m'n cyclus nu zal zijn. Heb 2 maanden getemperatuurd, ik dnek te kort om er echt iets uit op te maken. De ovulatietesten hadden van de 3 maanden 1 keer een uitkomst. Misschien gezien mijn cyclus te vroeg of te laat begonnen met de testen.

Belangrijkste advies, probeer het klussen spannend te houden, niet een verplichting te maken, dan is het leuker, doe je het vaker en hoef je ook niet zo te letten op wanneer je eisprong is.

Shanaz

Hoi meiden
bedankt voor jullie reacties.
Ik moet over twee maanden weer terug naar de ha om tekijken hoe of wat en om dan eventueel ook bloed af te nemen om me hormonen na te kijken.En dan gaan we het allemaal wel zien hoe verder.
We proberen het klussen wel zo leuk mogelijk te houden..Maar vind het soms wel moeilijk.

Suc6 allemaal

Groetjes

Terug
Bovenaan