HELP een tandje...

A

Anoniem

Guest
Onze Thijn is nog niet bekomen van zijn zesde ziekte, oorontstekingen en longontsteking of het tandje komt er al weer aan...
Hij huilt de hele dag door, slaapt veel minder en heeft knal rode billetjes..

Weet iemand hoelang dit gaat duren??

Groetjes Bianca

Hey!!

Hier ook hetzelfde probleem!! Anniek heeft al 4 tandjes maar er komen meer aan!! Dikke bulten op die kleine kaakjes, huilen , hangerig... zo zielig!! Maar ff doorbijten en wat xtra aand8 geven helpt hier een btje!! Ik heb ook drupjes van VSM, ik heb het idee of helpen die ook wel n btje!!

Sterkte ermee!!

xx memke

Ach gut het is ook zo zielig.
Hier had Teun de 5-de ziekte en kreeg tandjes.(nadat hij het rs-virus,rota-virus en de waterpokken had gehad.)
Het heeft toch wel een halve week geduurd voordat hij zichzelf weer was.
Ik weet het niet precies want ik had de tandjes iets te laat ontdekt
Ik had vrijdags voor het laatst gevoeld omdat hij het niet fijn vond en maandag hadden ze het op het kdv ontdekt.
Is hij wel weer wat opgeknapt van de 6-de ziekte?
De bultjes zijn er zeker nog?
Succes ermee.

Groetjes Mikkie.

Haha, hoe lang het kan duren?.. Onze zoon begon met 6,5 maand met overmatig huilen, kreeg toen zijn 1e tandje en na een aantal maanden (! ) was het over. Ondertussen had hij ongeveer zijn hele gebit bij elkaar. Wij hadden dus gewoon vet pech! Ook gedurende de nachten hield hij niet op met huilen en geen enkel middeltje hielp..
Groetjes, Ingrid
P.S. Nu heeft onze dochter van 5 maanden al bijna 5 tanden en bijna geen last gehad!

Hoi,

bij Isis zitten er ook tandjes door te komen. We hebben nu gemerkt als haar hapjes té koud (fruit) of té warm is dat ze er dan heel veel last van heeft. Dus we bieden alles lauw aan. Verder heb ik VSM druppeltjes gekocht (Chamodent, homeopatisch), waarmee ik haar tandvlees masseer (half uurtje voor of na het eten) Ik voel scherpe puntjes, maar de tandjes zijn nog niet door gebroken, gelukkig heeft ze er verder (nog niet!) zoveel last van, schijnt dat het ene  kindje er meer last van heeft dan het ander! Erg vervelend, hoort er bij, maar toch.......
Sterkte
x Esther

Hoi,

Tja, waar waar die ellende nu allemaal goed voor is he??
Over een jaar of 5 begint die hele handel van tandjes gewoon weer opnieuw!!!
Hahahahaha

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan