help eetschema ten einde raad

goedemorgen,

ik ben best onzeker wat betreft voeding enzo

Naomi is nu vijf en een halve maand ze krijgt vijf voedingen per dag slaapt heel weinig en tegen een uur of half vij vijf is ze zo moe dat ze gaat slapen ds maakt ze al heel vroeg een nacht Nou is mijn vraag of jullie denken dat dit een goed schema is wel krijgt s middags al groenten een half potje en dan wil ze daarna al weer een volle fles omdat ze honger heeft Oja en ze komt s nachts ook vor voeding maar die drinkt ze niet helemaal leeg dus die ben ik nu aan het afbouwen

Schema wat ik nu wil doen

Ongeveer 7 uur fles 210 7 scheppen met jhp

ff spelen en dan naar bed

ongeveer 10 uur fruit(weet niet heel of half potje)

ongeveer 11 uur fles 210 7 scheppen met jhp
misschien even slapen

ongeveer 15.00 fles 210 7 scheppen met jhp

misschien dan even slapen

uur of 17.00 groenten(half of heel potje ook dat weet ik niet)

dan in bad en naar bed

En dan om 21.00 21.30 laatste fles 210 7 scheppen jhp

dan zou ze vier voedingen krijgen maar ik weet niet of ze dit al mag

ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik weet het echt niet meer de een zegt dit de ander zegt dat

alvst bedankt groetjes melanie mv naomi

Ik snap dat je het best moeilijk vind omdat iedereen wat anders vind. Maar volgens mij is het een goed schema hoor. Als je twijfelt zou ik even het cb bellen maar als die iets zeggen waar je het to-taal niet mee eens bent, dan doen wat jij vind. Jij ben de moeder!!

Liefs Kirsten mama van Tyche

Ik zal even mijn schema, met 4 voedingen geven, misschien dat je er iets aan hebt en anders moet je het gewoon vergeten!! (Hier zijn we mee begonnen toen Tyche 5,5 maand was)

08.00 papfles (moet eigenlijk van een bordje volgens het cb maar dit lukt bij ons echt niet)

10.00 Fruit (idd een half of heel potje, net wat ze wil)

12.00 Fles   (wij doen 180 + 6 schepjes voeding) Na deze fles gaat Tyche hopelijk slapen maar daar is ze niet zo goed in.

16.00 Fles

17.30/18.00 groentehap

20.00 laatste fles
Slapen!

Hoihoi,

Ik heb geef Lars 4 keer per dag 200 ml

7.30                           200 ml
11:30                       200 ml
16:30 / 17:00 200 ml
20:00                        200 ml

Ik moet wel zeggen dat hij heeeeel erg weinig slaapt overdag en hij is ook al weer vrolijk aanwezig om 5 uur dan doe ik zijn speentje nog even in zijn mondje en dan slaapt hij door tot 7:15 en om 7:30 ontbijten we met zijn alle

Lars is nu 5 maanden.

Groetjes,

Bianca

Terug
Bovenaan