help Elize past niet meer in de wagen......

Hoi allemaal,

Nou de titel zegt het al: Elize past niet meer in de ( dubbele) wagen en ik weet niet goed wat ik moet doen. Moet ik haar al in de wandelwagen inzet plaatsen? ( ze is nog maar 3 maanden) Moet ik de ' oude' wagen van Hjerre pakken ( die bak is groter) en Hjerre op een meerijdplankje zetten? Ik ben eigenlijk bang dat Hjerre helemaal nog niet lang genoeg kan blijven staan voor zo'n plankje.....en hem laten lopen duurt veel te lang... kan wel voor even, maar niet als ik even snel wat boodschappen wil halen ofzo, dat is toch nog een kwartier lopen voor een volwassene...

Hebben jullie tips?

Groetjes Hanneke

mmm das onhandig...
kan Elize niet in de draagzak? anders zou ik er zelf voor kiezen om Hjerre toch op een plankje te laten staan, Elize is wel erg klein voor de wandelwagen, maar goed als dat niet anders kan is het zo toch? Er bestaan toch ook stoeltjes voor op een kinderwagenbak, dan kan Hjerre nog zitten?

Suc6!

Liefs Jenneke mv Ivar

Ik zou er denk ook voor kiezen om een plankje aan de oude wagen te doen. Voor lange stukken zou je altijd nog de duowagen kunnen pakken en het zit gedeelte zo plat mogelijk neerleggen als dat kan.

Jolanda

Yoëll lag ook al met een maand of drie in de wandelwagen. Die kon helemaal in ligstand en dan gewoon een winterzak erin. Hij vond het nog gaaf ook, want zag veel meer dan in die bak.

Ik zou eens een stukje proberen met het meerijdplankje, dan zie je snel genoeg of hij het volhoudt.
Oh ja en niet teveel pokon he bij elize, want je ziet wat er van komt

Hoi Hanneke,

Wij zijn voor straks ook met dit probleem bezig. Ik wil liever geen tweelingwagen, maar Wieteke loopt nu nog steeds niet. Dus zal tegen die tijd ook nog geen eindjes kunnen lopen waarschijnlijk. Je hebt nu ook van die kiddy-boards met een 'stoeltje' erop. Bugaboo had deze plankjes al, maar nu zijn er ook universele plankjes met stoeltjes op de markt (net sinds dec.). Kijk maar eens op:
www.kid-sit.com

Succes ermee.
Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hoi meid

Ook ik ben daar al mee aan het worstelen, voor als onze baby er straks is...
Zo'n bord of zitje tussen je benen (het zit achter de wagen...) lijkt me vreselijk onhandig, dus wiuj waren ook al aan het rondkijken.... Ik weet niet meer hoe het heet, maar ik heb een zitje gevonden wat je aan de ZIJKANT van je wagen akn bevestigen. IDEAAL!!!
Wij gaan hem zeker bestellen, ik zal even kijken wat de website ook alweer is... Hopelijk heb je er wat aan....Wordt goed zoeke, dus geef me even.

Liefs Annet

Terug
Bovenaan