Help, en groeiachterstand van 2,5 weken in de 1e 3 maanden

Hoi, ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.        
Ik ben al  3 maal in het ziekenhuis geweest voor een echo.
Bij 6 weken was het vruchtje nog niet zichtbaar, 2 dagen later bleek ik 5+2 wk te zijn. Tweenenhalve week later bij de volgende echo had het dus al bijna 8 weken moeten zijn. Toen was het nog maar 6+3wk.
Terwijl ik echt een regelmatige cyclus heb en ook zeker weet dat mijn eisprong op de 14e was.

Ik ben ten einde raad, de gyn zei alleen dat ik niet te optimistisch moest zijn omdat de kans groot  is dat het een miskraam zou worden.
Wat niet helemaal logsch is omdat het hartje wel goed klopte.

Wie kent dit probleem of weet dat dit wel een vaker voorkomt.


 
Nancy,

Ik zie dat je dat nog geen reacties hebt gehad. Ook ik heb hier geen ervaring mee dus kan je helaas geen advies geven.

Wil je toch sterkte en succes wensen de komende dagen/weken.
Onzekerheid is vreselijk...

Houd je ons op de hoogte.
 
Hoi,

Het lijkt of ik mijn eigen verhaal hoor van afgelopen april... Kan helaas geen positief antwoord geven. Mijn kleintje besloot dat hij niet wilde gaan leven. Ik kreeg ook de verhalen te horen dat het ook goed kan gaan, dus geef de moed nog niet op!
Ik zal voor je duimen!

Groetjes, Kat
 
Hallo Nancy,
eigenlijk hoor ik hier niet meer, omdat ik 9 weken geleden bevallen ben.
Ik wil je echter toch een hart onder de riem steken.
Ik heb geen ervaring met hetgene je beschrijft, maar heb wel mijn eigen ervaring met groeiachterstanden en zo.
Mijn meisje had ook een groeiachterstand, weliswaar veel later in de zwangerschap, maar daar gaat het nu even niet om. Wat opviel was dat wanneer de ene echoscopist ging meten de achterstand 5 weken was en bij de ander 2 weken. Uiteindelijk is ze geboren met 4,5 week achterstand.
Wie weet hoeft het dus bij jou niet meteen het ergste te betekenen.
Houd nog even moed!!! Veel succes en sterkte gewenst!
Groeten, Claudia.
 
Terug
Bovenaan