Help!! En nu??

<p>Hoi dames,</p><p style="text-align: left;">ik weet het ff niet meer! Ik ben op 30 januari ongesteld geworden, normaal 6-7 dagen nu 5 dagen. Ik had voor mijn nod al hele grote gespannen borsten, misselijk, hoofdpijn, steken in mn buik. Maar omdat ik dus ongesteld ben geworden ging ik ervan uit niet zwanger (nu nog steeds hoor). Maar de klachten blijven, mn bh past niet meer en met vlagen zó misselijk. Ik heb afgelopen dinsdag tegen de avond nog een test gedaan maar deze was negatief. Ik heb het met de huisarts overlegd en die zegt je bent ongesteld geweest dus niet zwanger maar heb ook een verloskundige gebeld en die zegt test morgen vroeg want ochtend urine is beter. Iemand ook zo'n ervaring gehad?</p>
 
Tja, als je 5 dagen lang ongesteld geweest bent lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. T is niet zo dat je maar 1 dag een klein beetje gebloed hebt ofzo. 
Ik zou gewoon een test doen in de ochtend, ochtendurine is idd beter. Je lichaam kan je ook flink voor de gek houden, als je graag zwanger wilt zijn, kan je lichaam een hormoon aanmaken waardoor je je zwanger voelt. Het beste is om er niet teveel over na te denken. En als de test in de ochtend negatief is, over een dag of 5 weer proberen. Als je echt zwanger bent, moet dat over een dag of 5 wel echt zichtbaar zijn in je ochtendurine. 
 
Hoi Smurfjes,
ik heb het dus in december meegemaakt dat ik 5 dagen ongesteld ben geweest en een week later toch ook echt zwanger bleek, maar wel met middag urine gelijk een dikke streep.
later wel een mk geworden dus het is niet een heel positief verhaal, maar dan weet je iig dat het niet onmogelijk is.. 
succes!
 
Dankje! En wat erg voor je een mk! Inmiddels een test gedaan met ochtendurine en negatief dus waarschijnlijk houdt mn lichaam me idd voor de gek.
 
Terug
Bovenaan