Help: enorm vet haar na stoppen pil, tips?

<p>Hoi allemaal,</p><p>3 maanden geleden ben ik gestopt met de pil. Meteen heb ik last gekregen van enorm vet haar. Dit had ik hiervoor nooit. Echt zo vet als bagger. Wassen heeft geen zin, het blijft vet. Ik heb al speciale anti vet haar shampoo van de kapper gekocht maar dit helpt helaas niet. Help!</p><p>Wie herkent deze kwaal en heeft een oplossing? <br />Ik hoor het graag!</p>

De goedkoopste (gele fles) van swarschkopf staat bij de meeste supermarkten onderin het schap. Deze kunnen weinig mensen gebruiken omdat hij het haar totaal uitdroogt. Probeer die maar eens ?

Klinkt gek, maar je haar naspoelen met troebele organische appelazijn. Werkte bij mij heel goed! 
En je hormonen zullen een beetje uit balans zijn, doordat je lichaam het niet zelf heeft hoeven regelen voor een lange tijd. Dat merk je aan de  buitenkant. Dus ik zou ook Teunisbloemolie met B6 en magnesium halen bij de natuurwinkel (Teunisbloemolie niet bij de normale drogist halen! Veel minder effectief).
Mocht je ontlasting heel dun worden, dan stoppen met de magnesium, dan heeft je lichaam dat niet nodig

Dank jullie voor de reacties. Ik ben benieuwd naar de gele shampoofles van Schwarzkopf!
Verder ben ik sinds een week begonnen met teunisbloemolie van de Etos (voor uitblijven menstruatie nu al dag 56), maar als ik je zo hoor kan ik beter een ander merk kiezen. Marjooww, heb je goede ervaringen met een bepaald merk?

Groetjes comenius 

Ik heb altijd de Teunisbloemolie 1000mg met B6 van Holland & Barret en magnesium van lucovitaal. Ik hoop dat het goed gaat werken. En Teunisbloemolie werkt pas optimaal na 6 weken! Dus nog even geduld wb je cyclus

Terug
Bovenaan