Help erg veel last van Brandend maagzuur !

A

Anoniem

Guest
Goedenavond Allemaal,

Ik heb even een vraagje ik heb afgelopen donderdag de griep gekregen daardoor ook erg moeten overgeven en diaree gehad.
ik heb heel veel water gedronken heb nu alleen sinds 2 dagen dat ontzettend last heb van maazuur wat omhoog komt het komt tot in mijn keel en dan lijkt het net of mijn hele keel in brand staat,en ik boer het ook constand op.
Ik ben a.s woensdag ook uitgeteld want ben zwanger maar heb er verder geen last van gehad in de zwangerschap.
Ik heb ook al div pilletjes gepakt tegen maagzuur maar het helpt allemaal geen een van alle.
Misschien heeft iemand van jullie hier ervaring mee of hebben jullie tips want ik wordt er niet vrolijker van.
Alvast bedankt.

hoi miranda
ik heb van de gyn antagel voorgeschreven gekregen.het is een naar pepermuntsmakend drankje en het lost maagzuur op.bij mij helpt t super!je moet t eigenlijk na elke maaltijd en voor t slapen innemen,maar na 3 dagen pakte ik t alleen als ik t na t eten op voelde komen.binnen 10 minuten was t dan over.
alleen jammer dat t niet vergoed word.maar t kost maar 6 euro.
groetjes kari

Gaviscon hielp bij mij goed. Dit is bij de drogist te koop of apotheek. Gele vla hielp mij ook soms. Succes.
Groetjes, Yoeke

Hé meis,
Ik ben al lang en breed bevallen, maar lees nog wel mee, en reageer ook nog .
Tegen brandend maagzuur helpt echt kei weinig, althans bij mij was het zo, ik heb antagel geprobeerd hielp drie dagen perfect en daarna niet meer. Vanille vla is niet mijn favoriet, maar werkt wel. Wat je ook niet moet doen is veel eten, je kunt beter een aantal keer, vijf of meer keer eten, bijvoorbeeld een kwart van wat je normaal eet of zo, je baby is zo groot, die verdrukt je maag, dus elke keer een beetje eten werkt ook.
Verder is het nu maar wachten, ik heb zelfs tijdens de bevalling maagzuur gehad, zodra ik bevallen was, was het ook weg. Het is nog maar effe, wel vervelend, maar je bent er bijna.
X

Hoi,
vervelend he zo'n kwaaltje. Wat bij mij goed helpt is pepermunt nemen, melk drinken of vanillevla eten. Verder 's nachts een extra kussen onder mijn hoofd, zodat ik iets meer rechtop lig en het minder snel omhoog komt. En geen koolzuurhoudende dranken drinken.
Succes.
Groetjes V.
Inmiddels 8 dagen overtijd.

Terug
Bovenaan