help... erg veel last van zuur

A

Anoniem

Guest
Hoi,

heeft iemand een tip voor mij die me kan help de nacht door te komen.

Ik heb al een week last van erge maagzuur, dit heb ik dag en nacht.

Heb van alles al geprobeert maar niks wil helpen,s`avonds leg ik nu drie kusen neer op bed zodat ik zitten kan slapen.

De nachten vindt ik echt een hel, en ik heb ook de pech erg verkouden te zijn me neus zit telkens dicht.

Elke tip wil ik graag uit proberen.

Liefs Kattie
35 weken

Verschrikkelijk!! Heb ik ook gehad. Bij de apotheek verkopen ze antagel,kun je zonder recept krijgen (ik kreeg dat toen als advies van de vk) Dat was het enige dat hielp bij mij.
Ik heb echt flessen weg gewerkt! Succes!
Groetjes Mikkie (mama van Teun 18-12)

Ik heb een tijdje Antagel gehad, dat hielp redelijk. Daarna overgestapt op Gaviscon kauwtabletten, die helpen bij mij beter.

Succes ermee!

groetjes,
Karin

Hoi hoi,

Rauwe gember schijnt ook te verlichten.
In de theepot even mee laten weken.
Ik heb er gelukkig " nog" geen last van, maar verder weet ik ook niet erg veel.

Groetjes Esther

dat is inderdaad errug vervelend! Ik hoorde dat je zuur met zuur moet tegengaan en inderdaad een schaaltje yoghurt helpt goed, ik hoop dat het bij jou ook helpt.
Want die nachten worden zo wel erg vervelend en lang. succes.

groetjes Annemaaike

Ik heb ook antagel in de koelkast staan en bij mij helpt dat ook wel. Ik heb er gelukkig niet altijd even veel last van. Het is ook een beetje afhankelijk van het tijdstip waarop je eet. Eet liever niets meer na acht uur 's avonds, maar elk uurtje wat je eerder stopt met eten schijnt te helpen. Dus liever zes uur dan acht uur.

Verder heb je natuurlijk nog Maalox en Rennies. In Rennies schijnt alleen wel redelijk wat zout te hebben, dus als je vocht vasthoudt of een hoge bloeddruk hebt, is iets anders misschien beter.

Groetjes en sterkte!
Marisa

Terug
Bovenaan