HELP! erge pijn in onderbuik en misselijk

Hallo allemaal

Ik ben   nu 33 weken zwanger, maar heb de laatste week heel erg last van mijn onderbuik en ben er erg misselijk bij, en gooi af en toe alles eruit. Eten heb ik nu ook totaal geen zin in.

Ik moet al volledig rust houden van de dokter omdat ik anders vaak bijna flauw val.

Kan dit komen omdat de kleine in een stuit ligt??

Wie kan mij helpen?

Groetjes Connie

Hallo,

Wat naar voor je. Volgens mij heeft dit niet met de stuitligging   te maken. Mijn kindje heeft ook in stuit gelegen n.l.
als ik jou was zal ik gewoon de vk bellen. heb ik ook gedaan, en toen had ik alleen maar de griep. Dus dan kan jij al helemaal bellen hoor! Daar zijn ze voor toch!

Sterkte!

Hè bah wat vervelend. Ik had  twee weken heel erg pijn in mijn onderbuik en toen bleek daarna bij de verloskundige dat de baby was ingedaald. Dus dat zou het ook nog kunnen zijn....hoewel ik niet misselijk was.
Ik zou ook maar bellen inderdaad. Succes!

Hoi,

Ik had gister precies hetzelfde. Toen ik vanmorgen wakker werd merkte ik gelijk dat ze een stuk gezakt (ingedaald) is. Zal dus daar wel van komen.
Vandaag gaat het gelukkig weer lekker.

Hoe is het met jou nu?

Liefs Diana

Hallo Allemaal

Ik voel me nog steeds erg beroerd, het liefst lig ik de hele dag plat anders blijf ik me beroerd voelen.
Woensdag afspraak met de VK dus dat dan maar even afwachten.
Het word me nu allemaal wel erg veel.

Hopelijk wordt de keizersnede over niet een al te lange tijd gepland.
Want mijn laatste bloeduitslag was ook alles weer aan de lage kant.

Groetjes Connie
33, 4 week zwanger

hee hallo..

ik heb die pijn in mijn onderbuik ook gehad en ben vanmorgen naar de vk geweest en die zei dat mijn kleine al in het bekken lag, kan natuurlijk nog wel weer anders gaan liggen, maar zei verwachtte dat niet ik heb daar ook best last van gehad dus dat kan het ook idd zijn, ik ben er gelukkig niet misselijk bij.
wel grappig om te zien dat je buik idd in 1 keer lager ligt.

nou meid veel succes en gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd.
groeten annelies 33 weken.

Hallo allemaal

Gister bij de verloskundige geweest.
Heb gevraagt wat die buikpijn met misselijkheid toch zou kunnen zijn.
De baby is maar een klein beetje ingedaald dus ze dacht niet dat dat het was, maar vermoed heel sterk dat het al voorweeen zijn pff
Dit was wel het minste dat ik had verwacht.
Ook gekeken of ik al ontsluiting had, dit bleek nog niet zo te zijn maar de baarmoedermond was al wel erg zacht.
Moet nu heel erg rustig aan doen en de tijden in de gaten houden.
Dinsdag afspraak met de gyn want het lag nog steeds in een stuit.

Zal het nu dan ook nog echt 6 weken gaan duren??

Groetjes Connie
33.6 weken

Terug
Bovenaan