help!!!!!.....even een vies vraagje

Hoi,
Ik ben me net helemaal te pletter geschrokken! Toen ik naar de wc ging zat er bruin slijm in mijn string. En dit komt niet door sex want dat was een aantal dagen geleden voor het laatst. Ik herken dit niet uit mijn eerste zwangerschap. Herkent iemand dit/moet ik mij zorgen gaan maken? Ik ben erg bang voor een mk.
Groetjes Linda

Hoi,

Ik zou me niet meteen zorgen gaan maken hoor! Ik weet niet hoe ver je zwanger bent, maar het is niet vreemd om wat bloedverlies te hebben en het duidt zeker niet meteen op een miskraam. Ik ben nu zelf voor de derde keer zwanger en heb drie keer bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap. Deze zwangerschap heb ik zelfs de eerste week dat ik overtijd was gewoon gevloeid (dacht dat ik gewoon ongi was) en een week later had ik nog helderrood bloedverlies. Voor zover ik nu zelf weet is de zwangerschap nog steeds intact, maar ik kan me helemaal voorstellen hoe je jezelf nu voelt.
Als je het echt niet vertrouwt kun je altijd nog even de vk bellen, misschien kan zij je geruststellen.
Geniet lekker van je zwangerschap!

groetjes

mamatjexa

Omdat het slijm is heeft het waarschijnlijk te maken met het feit dat je afscheiding tijdens de zwangerschap meer kan worden. Bruin duidt op wat oud bloed, maar zoals hiervoor werd gezegd hoef je je niet gelijk druk te maken. Wacht het even af.... Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar toch.

Groetjes, Yvette
7wk

Hoi Linda,

Volgens mij hoeft het helemaal niet ernstig te zijn hoor. Ik heb zelf ook een beetje bloedverlies/ bruine afscheiding  gehad, maar is weer gestopt gelukkig. Ik las op internet dat het wel bij 50% van de zwangerschappen voorkomt en helemaal niet op een miskraam hoeft te duiden.
Het is wel even schrikken natuurlijk, ik heb zelf het ziekenhuis gebeld en kan mooi de 26ste al terecht voor een echo. Ik had met ze afgesproken dat als het bloeden erger zou worden, dat ik dan eerder zou bellen dan zou ik zo tussendoor kunnen.
Heb jij al een echo gepland staan? Misschien voor je geruststelling ook wel fijn om daar een afspraak voor te maken.

groetjes,
Gipsey

Bedankt voor de reacties!
Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en ik heb vrijdag mijn eerste gesprek bij de vk. Volgende week donderdag heb ik pas mijn 1ste echo. Ik kijk het nog wel even aan, maar ik ben wel wat gerustgesteld door jullie antwoorden.
Bedankt!
Groetjes Linda

Hoi Linda,

Ja dat is zeker schrikken.. ik ben nu ook 7 weken zwanger en heb sinds een dinsdag dat ik telkens oud bloed verlies.. ik maak me ook wel een beetje zorgen ik denk dat ik vanmiddag toch even de verloskundige bel om te kijken wat die zegt..
Net wat hier al gezegt is het gebeurd wel vaker ... maar blijf het toch een beetje eng vinden!

Groetjes Anne

Het zou ook nog een innestelingsbloeding kunnen zijn. Dt heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Het moet alleen niet erger worden.

Sterkte ermee.

Liefs Wendy

Hoi,
Vanochtend had ik gelukkig geen bruin slijm meer. Ik heb toch voor de zekerheid de vk gebeld en die zij inderdaad dat het heel veel voorkomt en helemaal niet erg is (zolang het geen helderrood bloed is). Toch weer wat gerustgesteld.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan