Help even een vraagje!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, wij zijn nu 5 maanden bezig om zwanger te raken mijn nod is op 18 april maar ik dacht laat ik eens een test doen voor de grap vandaag!!! en wat zie ik tot mijn verbazing....... eeen heel licht streepje zou het echt zo kunnen zijn???????
Ik hoop dat iemand hier wat van weet of het zo kan zijn dat je voor dat je overtijd dus bent al kan zien of je dus zwanger bent????
Groetjes dessie en ik hoop het zooooo

Dag meid,

het zou best kunnen hoor. Je hebt nog maar 5 dagen te gaan tot je NOD en je lichaam maakt vrij snel HCG aan. Bij de een wat meer en de ander wat minder.

Gek, wat zo'n test doe je niet voor de grap, hoe kwam je erbij? Misschien had je wel een voorgevoel........

Ik hoop dat het zo voor je is. Maar de kans zit er dik in. Een streepje = een streepje.

Wat zal ik zeggen: een voorzichtige proficiat!

Liefs
talke

Hoi Dessie proficiat want je bent echt zwanger hoor meid.
Het kan aan de test liggen want sommige kun je al voor je nod doen.
ga maar lekker genieten.
gr liselotte
heb zelf gisteren een positieve test gedaan.

hoi dassy een streep =een streep en ja   je bent zwanger.

groetjes iris

Hoi meiden ik hoop het zo ik ga morgen ochtend gewoon nog een keer testen!!!

En Talke ik was vandaag even in de stad liep langs de kruitvat en ik dacht neem ff testen mee ik ben nu 5maanden bezig en ik dacht mischien als ik overtijd zou zijn ga ik weer testen, toen ik dus thuis kwam snelde ik naar de wc en dacht ik ooo ik heb toch 4testjes gekocht laat ik het eens proberen. Normaal zou ik zoiets doen met mijn vriend erbij en ik had echt ook niet verwacht iets te zien maar ja natuurlijk wel een beetje de hoop.
En Lisselotebroek van harte gefeliciteerd ook meid.
En ik hoop echt dat dit echt is want ik zit nu al in een droom wereld het word me tweede kindje en ik heb er zo vet veel zin in.
Voor alle andere meiden succes!!!!!
Groetjes Dessie

Terug
Bovenaan