Help, Feline slaapt zo slecht

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Sonja had het ook al met Daniëlle vorige week. En toen zei ik dat Feline weer doorsliep en het vast een fase was.
Nou niets is minder waar, vannacht weer een drama nacht gehad. Waar zou het nou aan liggen?
Op een normale tijd gegeten en een toetje op. Daarna nog even eten laten zakken en naar bed. Nu werd ze wel wakker om 11 uur, dus toen een papfles gegeven.
Daarna heeft ze dus tot 3 uur niet meer geslapen, alleen gemekkerd en steeds d'r speen weggegooid. Toen nog maar een klein flesje warme melk gegeven en werd ze om 6 uur even wakker, maar heeft ze daarna tot 9.30 doorgeslapen.
Ze is wel verkouden en hoesten, maar of het daardoor komt denk ik niet.

Hopelijk heeft iemand advies dat we haar moeten laten mekkeren of iets anders?

groetjes Maris

hey mariska,

ik kan je helaas niet helpen maar ik hoop voor je dat het snel
weer goed gaat met het slapen, roan heeft tot hij 8 maanden was
elke nacht ongeveer 6 keer mij mijn bed uit laten komen dus
ik weet wel hoe vermoeiend het is maar daarna is het beter gegaan..
veel sterkte in ieder geval..

gr mascha

Hoi Mariska,

Zouden het tandjes kunnen zijn?
Sven heeft nu ook weer een fase dat hij ongeveer 2 keer per nacht wakker wordt. Maar ja, hij heeft last van een 'kiezenstorm'. Er komen er 3 tegelijk door dus dat is ook best heftig voor zo'n klein mannetje.
Misschien kun je proberen haar een zetpil paracetamol te geven? Als ze dan wel doorslaapt, weet je dat het komt omdat ze ergens last van heeft.
Succes!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi Mariska,

Ik weet echt niet of je er iets aan hebt maar ik kwam net op de site www.clubvanwakkereouders.nl terecht. Een leuke sites met allemaal tips en zo voor als je kind niet wil slapen. Misschien daar eens kijken voor advies? Succes met je wakkere dame

groetjes LInda

Ze moet nog 4 kiezen en ze kwijlt veel.... mmmm ze huilt nu weer, dus ik ga haar maar een zetpil geven.
Hopelijk helpt dat.

groetjes Maris (nu al hoofdpijn en ze huilt pas een half uur)

Terug
Bovenaan