Help! Geen eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

Op 25 april heb ik mijn laatste menstruatie gekregen, nadat ik 20 april mijn laatste pil heb genomen. Deze menstruatie hield ruim een week aan, met de laatste dagen veel bruinverlies (heb ik normaal nooit, maar misschien komt het omdat ik niet weer begonnen ben met de pil).
Nu is het zo dat ik, voordat ik aan de pil ging 10 jaar geleden, een cyclus had van volgens mij 5-6 weken. Dat zou betekenen dat ik m'n eisprong nu moet hebben of al hebben gehad (25 april + 5-6 weken). Maar ik merk nog helemaal niks! Geen cervixslijm, buikpijn, niks! Weet dus ook niet wanneer ik vruchtbaar ben en of ik uberhaupt wel een eisprong heb.
Ik zit mezelf dan op te naaien dat ik geen eisprong heb enzo.

Heb al wel 2x getemperatuurd, halverwege deze week (37.3) en vandaag (37.1). Temperatuur ligt wel hoog, maar volgens mij heb ik altijd een hoge lichaamstemperatuur.

Kan het ook zijn dat je helemaal niks van een eisprong merkt?

Sorry, misschien maak ik me druk om niks, maar wilde het graag even kwijt!

Groetjes Stef

Hoi Stefanie

Als ik jou was zou ik absoluut nog niet gaan temperaturen enz, enz.
Mijn lijf was de eerste ronde (inmiddels al een jaar geleden) na de pil ook enorm van slag af.
Misschien heb je al gelezen over het ontpillen. Je lijf moet wennen dat het alles zelf weer moet regelen.

Ik hoop dat je snel van je lijf op aan kunt.
Succes!

Shanaz

Hoi Stefanie,

ik zou het allemaal eerst maar eens even rustig aanzien. Laat je lichaam rustig ontpillen en ga je zelf nu niet gek lopen maken. kijk het eerst een paar maanden aan. Temperaturen heeft ook pas zin als je het elke dag doet vanaf de eerste cyclus dag. Maar dat heb je pas nodig voor HA of gyn als je een jaar bezig bent met zwanger worden of je een hele lange cyclus hebt.

Heel veel succes en doe het een beetje rustig aan, stress helpt echt niet!

Groetjes Belle

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben voor de rest nog niet heel erg bezig met zwanger worden enzo en temperaturen, weet dat stressen niet helpt en er teveel mee bezig zijn. Maar het is gewoon raar en bijzonder om te kijken wat je lichaam gaat doen na zoveel hormonen!

Maar wat ik net had!! Ik ga naar de wc, veeg me af en zie een (sorry voor de komende plastische omschrijving) een klodder roze/bruin slijm. Het was echt heel taai en draderig van structuur, net snot. Toen ik me daarna nog een keer afveegde was er niks meer. Sorry sorry sorry voor de omschrijving maar schrok echt een beetje. Heb dit nog nooit gehad. Is dit dan m'n eisprong? Heb ook al een paar dagen soms last van lichte lage rugpijn. Of kan het een innestelingsbloeding zijn of hoort het gewoon bij het ontpillen? Ik heb donderdag en volgens mij ook vrijdag seks gehad, dan is er een kans dat ik zwanger ben, toch?

Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven! Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Stef

Hai Stefanie

Wat je omschrijft klinkt herkenbaar voor mij. Ik denk dat het bij het ontpillen hoort. Soortgelijk iets had ik ook toen ik net gestopt was met de pil.

Shanaz

Ik heb zoiets niet gehad bij 't ontpillen .. Misschien even informeren bij je huisarts? Hij/zij kan je vast wel vertellen wat 't is en je meer informatie geven wat je lichaam allemaal kan gaan doen bij het ontpillen! Dat is in ieder geval veel geruststellender dan je elke keer druk maken ...

Veel succes meis!

Ja het zou dan misschien wel ontpillen zijn. Maar het zou ook cervixslijm kunnen zijn? Ik dacht dat dit alleen maar helder van kleur kon zijn?

Cervixslijm is inderdaad over het algemeen doorzichtig dit kan heel helder zijn maar ook wat donkerder .. Ook kan het heel draderig zijn, snotterig enz..

Terug
Bovenaan