Help!!!! geen flessen meer

Joëlla wil eigenlijks niks meer weten van de fles.
Vanmiddag heb ik met moeite 200 cc naar binnen gekregen.
Vanmorgen was het al drama, mevrouw heeft 50 cc gedronken, en wou niet meer.
Heb toen het als pap gegeven, ging wat beter, maar ze had daar ook niet super van gegeten.
Fruit vind ze ook al niet zo lekker.
Het groente ging wel goed, vind ze erg lekker, en heb haar daarna nog een yogolinie gegeven, ging ook helemaal op gelukkig.
Maar zodra ik met de fles aan kom houd ze haar mondje stijf dicht.

Ik wil wel dat ze voldoende vocht binnen krijgt.
Wat moet ik nu doen als ze die flessen niet meer wilt??
Is er nog ander drinken, wat ze mogen behalve de nutrilon opvolg melk??
Volgens mij is ze er op uit gekeken.
Ik vind dit echt moeilijk, hebben meer moeders hier ook last van??
Joëlla vind gauw iets niet lekker, vooral drinken.

Help ik weet het echt ff niet meer!!

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Sinds wanneer drinkt ze niet meer en sinds wanneer geef je opvolg melk?
Het schijnt dat er aan de opvolgmelk een andere smaak zit. 9 van de 10 keer gaat het overstappen probleemloos, maar een enkeling moet het afbouwen.
Misschien kun je nutriln 1 een keer proberen.

Succes in ieder geval

Pauline

Nou ik ben vandaag begonnen met opvolg melk.
Maar sinds gister nis ze al aan het rommelen met haar flessen.
Echt waardeloos.
Ik heb nu ook maar pyjama papje gehaald.
Voor eventueel als ze vanavond weer haar fles niet wil, dan wil ik dat proberen.
Volgens mij is ze aan de zoetigheid van andere dingen gewend.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Hey hallo,

Wij hebben hetzelfde probleem gehad met Yoëll, hij wou vanaf maand vier geen fles meer hebben...we zijn dus al 3 maand aan het lepelen in het begin was het heel frustrerend maar nu is het veel leuker als met de fles...

We maken gewoon de flesvoeding met wat extra rijstebloem of bambixpap aan.....lekker stevig en meneer eet gewoon weer alles op...we zijn naar de ha geweest, het cb en de kinderarts (daar liepen we al) en die zeiden allemaal tegen ons dat het weleens voorkomt als kinderen iets met de lepel krijgen groente of fruit dan.....dat ze ineens alles met de lepel willen hebben...

ook drinken krijgt ie al een tijdje uit een gewone beker want ook uit een tuitbeker wil ie niet drinken....

Meid probeer het gewoon eens...miss werkt het net als bij ons heel goed en ben je die frustraties snel kwijt...

toy toy toy

liefszz denise

melk uit de tuit of papje met lepel geven??? Misschien kun je zoiets proberen? Ik weet het niet maar baal altijd vreselijk als ze niet goed eten/drinken...succes!

Ook hier drama met de fles. Sinds zondag drinkt Tijn bijna niks meer uit de fles, hij krijgt nog 4 flessen per dag, maar ik denk dat ik er maar 1 ga laten vallen. 's Ochtends gaat het nog wel en dan die 2e fles gaat ook nog wel, maar daarna is het drama. Ik probeer nog 1 dag alleen flessen (ipv van een hapje tussendoor) en anders stap ik morgen over op een ander schema, bijv:
7.30 fles
10.00 fruit en een beetje sap
12.30 fles
15.00 beetje sap of thee
17.00 groente
19.00 fles

Al vind ik de tijden er tussen nog wel erg lang, misschien na de groente een klein flesje melk, van wat hij hebben wil en dan de laatste fles wat later.
We zien wel, want zoals het nu gaat is het niks.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26-09)

Hier ook. Marissa is nu 7 maanden en wil ook de fles bijna niet meer. Mondje gaat dicht, met haar handjes duwt ze de fles leeg en dan heeft ze 100cc op ivp 200. Probeer het nu maar een beetje met een bekertje met water en diksap. In het begin vond ze dat ook niet lekker, gisteren ging het  beter. En na haar groentehapje een danoontje start. Dan naar bed en om 21.00 uur een fles met nutrix. De ene keer gaat ie wel op de andere keer niet. Ik heb het idee dat ze langszaam naar 3 flessen gaat.

Terug
Bovenaan