Help geen kadootje

A

Anoniem

Guest
Ik zit vandaag op dag 73 al heel wat testjes achter de rug negatief een cb gaf ook een min Digitale.Klopt het dat je wel het plusje kunt zien??Want als je die test eruit haalt zag ik wel twee licht blauwe streepjes!
Vandaag weer een romed testje gedaan want ik ben vandaag JARIG dus ik dacht zou het geen leuk kadootje zijn?? Maar hij bracht niet echt waar ik op hoopte 1 duidelijke streep en 1heel erg licht maar die zie ik altijd op die romed testen dus helaas weer negatief ik heb verder ook geen verschijnselen

hoi!
dat is raar, ik heb vanmorgen ook zo'n digitale cb)test gedaan, net als bij lou was ie negatief :-( maar als ik de test eruit haalde, zag ik maar 1 blauw streepje... Die streepjes zullen wel niets te zeggen hebben zeker?!?
liefs,
kaat

wat vreemd;bij romed heb ik nog nooit 2 streepjes gezien,ook niet lichtjes...
(was toen oook niet zwanger) maar raar dat jij dat wel hebt dan??? kan het echt niet zijn dat je nog teweinig hcg hebt??? en dat je toch een eisprong hebt gehad zonder dat eerst je menstruatie kwam??

succes!

gewoon een CB doen en als die negatief aangeeft is het waarschijnlijk niet zo en heb je een kans dat je met zo een lange cyclus misschien wel geen eisprong hebt gehad.

Een licht streepje is ook een streepje. Ik heb nooit dat mijn Romed test een 2e streepje aangeeft. Misschien toch nog een testje doen voor 12 uur vanavond? Je weet nooit...

Hallo,

Ik zit kom van het januari mama forum en ik kom hier zo nu en dan nog even kijken. Ik zag jou cycles van 73 dagen en ik dacht; die heeft een hart onder der riem nodig! Ik had dit namelijk ook! Mijn cycles varieerde vaan 28 naar 50 naar 70 naar 30 en ga zo maar door. Niet echt iets om vrolijk van te worden. Maar bij mij was het na 9 maanden raak. Ik ben begonnen met tempen in de 9de maand omdat ik natuurlijk ook niet wist wanneer we het best konden klussen. Iedere ochtend om 7:00 uur heb ik getempt en toen werd ik zwanger. Ook weer tijdens een cycles van 75 dagen. Dus het kan. Mijn tip, begin met tempen...dat scheelt een hele hoop stres en testen..

Liefs Junior
(18 weken, 6 dagen)

Hee, Jarige, kun je niet voor je verjaardag, jezelf tracteren op een Clearblue?

succes,liefs jeanette

Bedankt voor jullie reacties

Junior is echt heel herkenbaar die variatie in de cyclus ga het maar eens proberen met temp.
En Jeanette ik heb al een CB (clearblue gedaan maar deze gaf een digitale min

bedankt allemaal liefs Calimero

Terug
Bovenaan