HELP; Geschikt cadeautje als kindje op IC ligt????

Dag meiden,

Zelf ben ik 24 weken zwanger van ons 2e frutje en nu is mijn vriending deze week bevallen met een spoed keizersnede, omdat haar placenta los was gelaten. Ik zal het hele verhaal jullie besparen, maar het kindje ligt nu op de IC en het gaat niet best. Voor haar omstandigheid gaat het redelijk, maar het is afwachten.

Het is echt een hele goede vriendin en ik wil haar graag wat geven, maar ik heb geen idee wat. Mijn zoontje heeft al een verftekening gemaakt en daar was ze echt super blij mee.

Hebben jullie een idee?????

Ik hoor het echt heel graag van jullie.

Grtz Loesie

Het zijn vaak de kleine simpele dingen die het meest effect hebben. Als er iets is wat jullie allebei leuk vinden, of waardoor ze echt weet dat het van jou komt, heeft ze hier meer aan dan wanneer je een groot of onpersoonlijk kado koopt!
Juist nu heeft ze alle steun nodig die jij haar kan bieden en door iets kleins, dat echt van jou komt, heeft ze altijd iets om naar te kijken of even vast te houden als ze alleen is en het moeilijk heeft!

Ik wens haar, maar ook jou (want jij bent toch haar vriendin) heel veel sterkte en ik hoop dat je iets aan de tip hebt!

Je kan natuurlijk altijd iets moois en groters kopen voor als de kleine uit het ziekenhuis komt!

groetjes en sterkte!

Saskia

Dag Loesie,

ik zou ook iets kleins en persoonlijks geven.
Een kaart of iets of een klein knuffeltje met een kaartje.
In ieder geval met een lieve tekst ofzo daar op.
Nu ken ik jou en je vriendin niet, maar dat zou ik doen.

Heel veel sterkte ermee, lijkt me vreselijk om vanaf de zijlijn zo dicht bij mee te maken.

Gr. G.

Dag meiden,

Bedankt voor jullie tips.

Ik heb een klein boeddha beeldje gekocht welke staat voor voorspoed en geluk.

Het is inderdaad heel heftig, omdat ik zelf ook al 24 weken zwanger ben, je staat zo machteloos, je kan niets voor ze doen, behalve af en toe een wasje en de hond uit laten!

Nogmaals bedankt.

Grtz Loesie

Dag Lousie,

dan doe je al genoeg toch?
De was en de hond hebben ook aandacht nodig en dat is vaak waar moeders zich erg druk om kunnen maken.
Dus wel fijn dat je dat voor hun doet!

Groetjes en sterkte nogmaals!

Terug
Bovenaan