Help! Goed excuus gezocht om familieweekend nog niet te laten boeken?

<p>Wie heeft er nog een goed excuus? </p><p>Mijn schoonouders willen begin november twee huisjes boeken voor de hele familie. Nu weten we pas een week dat ik zwanger ben en waarschijnlijk precies dan ben uitgerekend. Dat tweede huisje is waarschijnlijk dus niet nodig.. We willen nog niet zeggen dat ik zwanger ben. (Mijn schoonmoeder heeft eerder al laten zien dat ze een zwangerschap niet voor zich kon houden, ondanks dat dat de vraag was). </p><p>Help?! </p>

De hele maand ;) haha. want ze verzetten het met alle liefde een week eerder of later. 
Maar denk dat t toch maar zoiets moet worden inderdaad ?

Haha Ja, een wereldreis ofzo? ? Ander idee: alleen je schoonvader inlichten over de zwangerschap en hem je schoonmoeder om laten praten het eind december te doen? ("Zo gezellig, met kerst ?")

Ik weet niet in welke branche jullie werken maar "m'n baas kan ons nog geen vrij garanderen?" Ik werk zelf in de zorg en ik weet vaak pas een 2 maanden van te voren of ik vrij kan krijgen. 
Of we willen toch nog heel even wachten met boeken om af te wachten of ze de maatregelen weer aanscherpen? 
Jullie hebben toevallig met vrienden al begin november een lang weekend weg geboekt, wordt ivm verlof wat lastig dan in november, het zou voor jullie beter uitkomen richting januari?

Als je werkt zou ik zeggen wij kunnen nog niet zo ver van te voren vrij vragen omdat ik rekening moet houden met mijn collega's die ook allemaal rond die periode een weekje vrij willen.
Of zo iets lastig zeg snap dat je het nog geheim wilt houden.

Terug
Bovenaan