Help!!! haar in de klit en knoop

Onze dochter van 15 mnd. wordt 's morgens wakker met aan de achterkant van haar hoofd  pluizige en klitterige haren. Ik krijg het er niet uitgekamd, borsteld. Haar haar begint steeds meer te krullen en omdat ze op haar rug slaapt ontstaan denk ik deze klitten. Wat kan ik hier aan doen? Wie heeft er een goede tip?
 
Ik weet niet hoelang haar haren al zijn, maar je kunt proberen een klein vlechtje erin te doen. Ik had er vroeger ook veel last vaen zodra mijn moeder een vlechtje kon maken, deed ze 's nachts een vlechtje in. succes ermee....
 
Hoi,
Een klein beetje cremespoeling doet wonderen. Deed mijn moeder ook en ik heb
een behoorlijke bos krullen.
En (maar dat doe je denk ik al) het haar goed droog als ze in bed gaat. Helpt ook.
Groetjes Melanie
 
hallo


ik ben mariella en mama van kaya
nou heb ik bij kaya geen ervaring met klitten haar want hij is een jongen maar zelf heb ik ook klitten haar heb namelijk krullen ook al vanaf me baby jaren maar wat je kunt doen je heb van   Vo5 een creme spoeling die je niet hoefd uit te wassen die gewoon in haar haar smeren na het douche of na het nadje dan dan even intrek dan kammen vlechtje in en de volgende dag is het helemaal zacht en ze eb nog een mooie slag ook in haar haar van de vlecht bij mij werkt het wel
  groetjes mariella
 
mijn oudsste dochter had al heel snel toen ze klein was lang blond haar steil nu nog nu doet ik savonds voordat ze naar bed aat haar haar uitkammen en dan een vlechtmaken en zo kan je het de volgende morgen beter uitkammen scheelt een hoop gedoe
 
Terug
Bovenaan