HELP! Haar verven 4 weken zwanger mag dat?

<p>Hi allemaal! </p><p>Even een vraagje. Ik heb morgen een afpsraak bij de kapper om mijn haar te verven en te knippen. </p><p>Maar nu twijfel ik en kan ik niks duidelijks vinden... mag je je haar verven tijdens je zwangerschap? </p><p>Iemand enig idee? Of die het wel gedaan heeft? </p>

Hi,
Toen ik 13 weken zwanger was ging ik trouwen en heb toen ook m'n haren laten verven. Zover ik weet kan 't geen kwaad, alleen als je echt teveel van spul inademt. Groetjes!

Hoi! Ik heb 15 jaar in de kapsalon gewerkt 
nooit is bewezen dat het slecht is voor de baby wel is zoiets geheel op eigen risico 
ik heb vele zwanger en hoogzwanger klanten gekleurd en dit is altijd goed gegaan.
ik heb tijdens mijn zwangerschap ook Mn haar laten kleuren Mn dochter is inmiddels 10 maanden dus het is aan jou maar ik zou me totaal geen zorgen maken 

Ja hoor dat mag wel, het is alleen wrl belangrijk dat je gewoon normaal kan ademen, dus niet boven de verfdamp hangt zeg maar.. 

Ik heb mn haar al een paar keer geverfd tijdens de zwangerschap, ik zet het raam grwoon open of laat mijn man me helpen. Ala je het zelf doet hang je namelijk snel in de damp van je eigen haar... ik kan  ook niet tegen die sterke lucht. 

Ja hoor dat mag wel, het is alleen wrl belangrijk dat je gewoon normaal kan ademen, dus niet boven de verfdamp hangt zeg maar.. 

Ik heb mn haar al een paar keer geverfd tijdens de zwangerschap, ik zet het raam grwoon open of laat mijn man me helpen. Ala je het zelf doet hang je namelijk snel in de damp van je eigen haar... ik kan  ook niet tegen die sterke lucht. 

Allemaal bedankt voor het reageren! Heb vandaag m’n haar laten verven. De kapster zei ook dat het geen kwaad kan ben ook niet onder een lamp of iets geweest dus dat scheelt. 
Liefs

Terug
Bovenaan