HELP! Hadden jullie ook teruglopend vocht na de IUI (lekker verhaal)

Ik loop al een aantal dagen met iets in mijn hoofd wat me maar niet los wil laten.
Afgelopen zaterdag hebben wij een IUI gehad. Ik mocht meteen opstaan na het insemineren  maar omdat ik het opstapje voor de tafel vergat stapte ik vrij lomp en met veel kracht op de grond. Direct daarna voelde ik wat vocht teruglopen en zat er best veel vocht in mijn ondergoed. Ik had meteen zoiets van oneeee daar gaat het kostbare goedje maar de gyn. zei dat het niet erg was en dat het zaad allang in de baarmoeder en eileiders zat. Toch heb ik er geen goed gevoel bij. Help??!!! Hoe ging dit bij jullie???????????? Ik zou het fijn vinden om jullie ervaringen op dit gebied te horen!

lfs inge

Hoi meis,

Ik kan je geruststellen. Mijn vriendin had na haar IUI nl precies hetzelfde (zij wilde het liefst even 5 minuten in handstand tegen de muur staan na de inseminatie ;-)

Volgens de gyn is het puur vocht wat naar buiten komt en zaadcellen die het sowieso niet hadden gered. Goede zaadcellen floepen na de daad nl. nooit naar buiten maar zwemmen altijd omhoog (helemaal als ze zoals bij de IUI al vooraan de baarmoeder zijn ingespoten). De gyn garandeerde mijn vriendin dat dit helemaal geem kwaad kon en je direct na de inseminatie gewoon kon doen en laten wat je wilden.

Succes!! Spannend he?!

X F.

Ok dat is een positief verhaal. Was ze eigenlijk zwanger na deze IUI?
Ik vond het gewoon raar omdat het zoveel was terwijl er maar zooo weinig in het reageerbuisje zat.
Ik haal me ook van alles in mijn hoofd door die wachtweken. Om gek van te worden. En ik maar denken dat ik zo'n sterk en nuchter persoon ben. Bleeeeeeegghhh!!

Hoe is het verder met jou? Alles groeit en bloeit gewoon goed??

x inge

Hoi meis,

Ze is helaas nu na de 2e keer IUI weer ongesteld geworden maar het sperma van haar man is ook niet zo goed helaas. Zelf verlies ik ook altijd na "de daad" veel vocht maar ik werd ook weer na de 2e poging zwanger dus ik denk echt niet dat het kwaad kan. Je kunt het altijd nog vragen aan je eigen gyn maar goede zaadjes zwemmen altijd naar boven en laten zich door niets naar beneden jagen

Met mij gaat het goed. Ik ben vandaag precies 12 weken en ik moet vrijdag weer naar de gyn. Als ik dan weer een goede echo heb, ga ik het iedereen vertellen.

Ik houd je op de hoogte.

X F.

Ik ga mezelf gewoon net zo lang wijsmaken dat het geen kwaad kan totdat ik het zelf geloof!! Ik word gewoon niet vrolijk van de verhalen van Sabine en Ilona.
Meiden ik hoop echt dat ik er een positieve draai aan kan geven!!

lfs inge

Terug
Bovenaan