help! heb bloedverlies

hallo allemaal

Nu ben ik waarschijnlijk 6 wkn, heb de 20e een afspraak vij VK.
vanmorgen in de supermarkt voelde ik dat ik 'lek'
maar ja... dat kan van alles zijn dacht ik..
Thuis zag ik dat het bruin bloed was,
Dan ga je nadenken en bedenk je je dat het niet erg is, innesteling toch?
Mijn dochter van 13 maanden heb ik in bed gedaan, en ben zelf ook gaan slapen, ben erg moe.
TOen ik wakker werd was het meer, slijm, bruin en grote vlekken.
VK gesproken, en zoals ik hoopte: is normaal. kan1 a 2 dagen duren.
Mijn zus heeft het zelfde meegemaakt dus is ook een geruststellende gedachte..
maar het is zo vervelend om te wachten... het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik constant naar de wc ga om even te vegen en te checken hoe het er uitziet.... maar het voelt wel steeds nat daar beneden. Nu ik dit typ voelt het alsof het wel goed komt, ook dankzij de VK en mijn zus.
Maar ja... zoals ik al zei.. lastig om te wachten tot morgen, is het morgen erger, zoals bijv. ongi? of is het minder? Ik kan niet anders dan wachten en afentoe flink huilen omdat ik niet weet of het nou ECHT vruin bloed is, of helder, en is het ECHT slijm?
pfff
hoop niet dat ik jullie bang maak met mijn verhaal.
heb wel gevoel alsof ik ongi moet worden, of zit dat nu tussen mn oren?
Ik laatr het jullie morgen weten... en anders overmorgen? geen idee hoe nu verder behalve wachten en positief blijven ( LASTIG! )
morgen gewoon werken en we zien wel.....
nu heb ik een klein maandverbandje in op het nodige op te vangen. das ook best eng wanneer ik naar de wc ga, dan zie je het weer.. en wat ik zie? weet niet of dat goed of slecht is! hoop dat jullie me kunnnen helpen om positief te blijven denken,  
Liefs Suzanne  en bedankt dat ik hier even mn verhaal kwijt kan.

Hoi hoi,

Oh wat balen voor je zeg...hoe gaat het nu?
Misschien beurt het je op als ik zeg dat bij mij het bloed echt helderrood is en erg lijkt op een zware menstruatie....
Had je dit trouwens bij je eerste zwangerschap niet?
Nou sterkte ermee!

Dat zijn van die dingen die je zo onzeker maken, bah...als het slijm is zou ik me nog geen zorgen maken, ook ik heb af en toe wat bruinige afscheiding....bije cht bloed zou ik gewoon je Vk bellen !!

bedankt,
Ik ben bang, vanmorgen/middag was het bruin en veel slijm
nu helderrood met slijm nog steeds... morgen ochtend afwachten en weer naar vk bellen,
ben bang, maar weet dat als het niet goed is... dan stoot je lichaam het af... toch?
zoals ik eerder hier heb gelezen: je went snel aan het idee en dan is het lastig om 2 a 3 maanden te wachten met vertellen tegen iedereen, en zelf voel je je al langer zwanger dan dat je echt bent... en als het ineens voorbij is... dan kan ik alleen maar huilen, zoals nu... maar ja... ik wacht het nog even af.. toch raar? helderrood EN slijm? pijn in buik!
:(

oh ik leef met je mee hoor....weet je toen het bij mij  vanmorgen mis ging (daarmeee wil ik echt niet zeggen dat dat bij jou het geval is!)
voelde ik me ook verdrietig maar ik ben heel rationeel gaan denken om mezelf toch op te peppen....ik heb een gezond kind en ik wordt vrij makkelijk zwanger.
Als er iets niet goed is met de aanmaak dan doet de natuur zijn werk en wordt het inderdaad door je lichaam afgestoten.
Ik zag mezelf al helemaal weer baby kleertjes kopen enz. echt je fantasie slaat op hol....en dan ineens val je voor je gevoel in een gat.
Echt ik hoop dat het bij jouw wel goed gaat.....en mocht het niet het geval zijn dan duurt het vast niet lang voor dat je weer zwanger bent.
nogmaals sterkte

Hi meid,

wat naar voor je! Heb je de vk al gebeld? Misschien kun je wel een snelle echo krijgen zodat ze even kunnen kijken... Hoop dat het loos alarm is. Zou wel zeggen: blijf lekker thuis vandaag, niet naar je werk gaan...

Groetjes Jannie

bedanlt voor jullie lieve reacties
het is gisteren in de avond erger geworden waardoor positief denken moeilijker werd dan het al was...
mijn zus heeft ooit hetzelfde meegemaakt en zei het zelfde als de VK. afwchten of eht morgen over is of dat je nog steeds vloeit.
Vanmorgen om 5 uur wakker geworden, helaas... er was bloed. alsof in ongi was.
Kun je nagaan..... mijn vriend en ik moesten er voordag ik zwanger was nog even niet aan denken..ivm verhuizing en derg. Maar toen ik eenmaal zw bleek te zijn waren we dolblij. en nu ineens... moet je dat loslaten, alhoewel ik geloof dat de natuur zijn werk doet... en dat het nu niet de tijd is.
Dan nog.. het doet zeer en je bent verdrietig. maar we hebben nog een kindje, 13 maanden en super vrolijk. Daar zijn we lekker mee in de weer :)
Ik wens jullie allemaal het beste en geniet er lekker van.
Onze 2e komt ook heus.. maar nu nog even niet.
de vk voicemail ingesproken, we proberen het zo weer even.. en kijk er wel beetje tegenop om daarheen te gaan en dan de bevestiging te krijgen..
liefs en dikke kus voor jullie baby's :)
Suzanne

heel veel sterkte meid.

bedenk maar dat het niet voor niets is.
er kan natuurlijk altijd wat mis gaan,
maar liever in het begin dan met een week of 20....

sterkte!

Terug
Bovenaan