hallo allemaal
Nu ben ik waarschijnlijk 6 wkn, heb de 20e een afspraak vij VK.
vanmorgen in de supermarkt voelde ik dat ik 'lek'
maar ja... dat kan van alles zijn dacht ik..
Thuis zag ik dat het bruin bloed was,
Dan ga je nadenken en bedenk je je dat het niet erg is, innesteling toch?
Mijn dochter van 13 maanden heb ik in bed gedaan, en ben zelf ook gaan slapen, ben erg moe.
TOen ik wakker werd was het meer, slijm, bruin en grote vlekken.
VK gesproken, en zoals ik hoopte: is normaal. kan1 a 2 dagen duren.
Mijn zus heeft het zelfde meegemaakt dus is ook een geruststellende gedachte..
maar het is zo vervelend om te wachten... het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik constant naar de wc ga om even te vegen en te checken hoe het er uitziet.... maar het voelt wel steeds nat daar beneden. Nu ik dit typ voelt het alsof het wel goed komt, ook dankzij de VK en mijn zus.
Maar ja... zoals ik al zei.. lastig om te wachten tot morgen, is het morgen erger, zoals bijv. ongi? of is het minder? Ik kan niet anders dan wachten en afentoe flink huilen omdat ik niet weet of het nou ECHT vruin bloed is, of helder, en is het ECHT slijm?
pfff
hoop niet dat ik jullie bang maak met mijn verhaal.
heb wel gevoel alsof ik ongi moet worden, of zit dat nu tussen mn oren?
Ik laatr het jullie morgen weten... en anders overmorgen? geen idee hoe nu verder behalve wachten en positief blijven ( LASTIG! )
morgen gewoon werken en we zien wel.....
nu heb ik een klein maandverbandje in op het nodige op te vangen. das ook best eng wanneer ik naar de wc ga, dan zie je het weer.. en wat ik zie? weet niet of dat goed of slecht is! hoop dat jullie me kunnnen helpen om positief te blijven denken,
Liefs Suzanne en bedankt dat ik hier even mn verhaal kwijt kan.
Nu ben ik waarschijnlijk 6 wkn, heb de 20e een afspraak vij VK.
vanmorgen in de supermarkt voelde ik dat ik 'lek'
maar ja... dat kan van alles zijn dacht ik..
Thuis zag ik dat het bruin bloed was,
Dan ga je nadenken en bedenk je je dat het niet erg is, innesteling toch?
Mijn dochter van 13 maanden heb ik in bed gedaan, en ben zelf ook gaan slapen, ben erg moe.
TOen ik wakker werd was het meer, slijm, bruin en grote vlekken.
VK gesproken, en zoals ik hoopte: is normaal. kan1 a 2 dagen duren.
Mijn zus heeft het zelfde meegemaakt dus is ook een geruststellende gedachte..
maar het is zo vervelend om te wachten... het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik constant naar de wc ga om even te vegen en te checken hoe het er uitziet.... maar het voelt wel steeds nat daar beneden. Nu ik dit typ voelt het alsof het wel goed komt, ook dankzij de VK en mijn zus.
Maar ja... zoals ik al zei.. lastig om te wachten tot morgen, is het morgen erger, zoals bijv. ongi? of is het minder? Ik kan niet anders dan wachten en afentoe flink huilen omdat ik niet weet of het nou ECHT vruin bloed is, of helder, en is het ECHT slijm?
pfff
hoop niet dat ik jullie bang maak met mijn verhaal.
heb wel gevoel alsof ik ongi moet worden, of zit dat nu tussen mn oren?
Ik laatr het jullie morgen weten... en anders overmorgen? geen idee hoe nu verder behalve wachten en positief blijven ( LASTIG! )
morgen gewoon werken en we zien wel.....
nu heb ik een klein maandverbandje in op het nodige op te vangen. das ook best eng wanneer ik naar de wc ga, dan zie je het weer.. en wat ik zie? weet niet of dat goed of slecht is! hoop dat jullie me kunnnen helpen om positief te blijven denken,
Liefs Suzanne en bedankt dat ik hier even mn verhaal kwijt kan.