Help.............heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Dat heb ik weer....van dit soort dingen kan ik erg onzeker worden...
Ik heb vanmorgen een test gedaan, voor me eigen gemoedsrust dat ik aan het ontpillen ben... ben nl na stoppen van de pil 12 dagen overtijd.
Ik voel verder ook niks, heb een af en toe eens een pijnscheut door mijn bortsten, en last van her en der pukels, die ik normaal niet heb.
Ik vanmorgen testje gedaan, ondertussen me opgetut enzo en ik kijk, zie ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg licht streepje staan.
Ik was helemaal verbaasd.....
Maar nu heb ik romed test gebruikt (gekocht via internet) zijn die wel oke??
ik denk dat ik vanmi (krijg zo visite, komt echt niet uit nu) even een andere test ga halen bij de trekpleister ofzo.... en maar weer testen
hoezo frustrerend

liefs bebbie

ps als je ochtend urine nou bewaard in de koelkast  (klinkt goor), en dan voor een andere test gebruikt kan dit dan wel????

een streep is een streep die van mij was ook licht maar wel duidelijk te zien
dus denk dat je gewoon zwange rbent mijn test komt ook van internet maakt geen verschil hoor
gefeliciteerd

Romed is SLECHT!!!!!

Die moet je echt niet vertrouwen.
Die geven bijna altijd streepjes aan terwijl je niet zwanger bent!
Zijn zoveeel negatieve verhalen te vinden op internet over romedtesten.

Het schijnt zo te zijn dat als het 2e streepje netzo donker is als de controlestreep dat je dan pas ervanuit kan gaan dat je zwanger bent.

Als ik jullie was zou ik een clear blue test doen.

groetjes Jacqueline

Ik heb al eerder een romed test gebruikt en die gaf helemaal niks aan   (1 streepje)
Ik ga vanmiddag voor de zekerheid nog wel een andere test halen.
dan test ik morgenvroeg wel weer en dan zien we wel..........
(hoezo onzeker pfff)
liefs bebbie

ja dat klopt, romed is niet echt betrouwbaar. ik heb er geen goede ervaring mee in ieder geval...

succes meid,, en laat ons niet te lang in spanning zitten he?

liefs sas

He meid,

Ik zelf heb geen ervaring met die test maar zo te lezen is hij niet echt betrouwbaar. Ik hoop voor je dat je echt zwanger bent. Als ik jou was  gelijk even weer gaan testen hoor en op zich kun je elk moment van de dag testen alleen moet je voor die tijd niet te veel drinken want, dan is je urine te waterig. Laat je het ons snel weten.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan