Help! Helemaal geen kwaaltjes/klachten

Beetje gekke vraag, zijn er nog meer zwangeren die bijna nergens last van hebben.

Ik ben op dit moment bijna 6 weken zwanger. Ben heel erg onzekeker, heb 2x een een mk gehad (1x met 4 en 1x met 5 wk).

Tot nu toe helemaal geen last van misselijkheid ed. Heb wel last van gevoelige borsten en een soort trekkerig gevoel in mijn buik. De afgelopen weken ontzettend veel honger gehad.

Sinds vandaag helemaal geen trek, nergens zin in. Zijn er mensen die dit herkennen, ben zo ontzettend bang dat het weer mis gaat en dat dit dan het voorteken is...

Liefs Milou

hoi nou ik zal me eerst even voorstellen ben jen ben 28 jaar en heb al een dochter van 7 ben nu 5 weekjes zwanger en ook ik heb echt nergens last van dat heb me soms afvraagd ben ik wel zwanger (heb net nog een test gedaan) knal roze streep echt te stom heb wel iets last van me borsten maar ook niet heel erg en inderdaad af en toe steken in me buik en rugpijn maar niet de bekende zwangerschapskwaatjes dus je bent niet de enige!!!
en savonds al een opgezette buik maar ik heb dan ook al een eerder kindje gehad en dat scheelt zeggen ze!!!
nou sterkte en suc6

hey Milou,

Ik ben inmiddels 35 weken zwanger(1ste kindje)
En had in het begin eigelijk   geen klachten,alleen erg moe vanaf de 6e week
elke vrouw is anders! en een komt om van de klachten en de andere weer niet,maar snap je onzekerheid! loop jij bij een gyn? doordat je in het verleden 2x een mk hebt gehad,daar heb je neem ik aan meerdere keren en vaker controles

nou in iedergeval heel veel su6!

liefs lis

ha meid,

zwangerschapsklachten zeggen niets over je het krijgen van een miskraam hoor! sommige hebben veel klachten en krijgen een miskraam andere weinig of helemaal geen klachten en krijgen er ook één.
Ik las dat je pas 6 weken bent, de meeste zware klachten beginnen pas na 7 weken. Dan is het hormoon zo hoog dat je er echt alst van kunt krijgen, maar dat verschilt ook weer per vrouw! en per zwangerschap. Het heeft niets te maken met de staat van je kindje!
Ik heb zelf ook een miskraam gehad en herken je onzekerheid. Ik wilde alle dagen wel spugen want dat voelde ik me ook zwanger!! Voor 7 weken had ik alleen gevoelige borsten en ook niet eens elke dag, aps na 7 weken werd ik 's morgens misselijk, maar ook niet elke morgen!

Dus meid: als je niet bloed gaat alles goed, daar moet je vanuit gaan.... anders kun je je niet ontspannen, hoe moeilijk dit ook is. Ik hoop dat je echo binnenkort goed is, daarna kun je pas echt gaan genieten. Maar besef de eerste  12 weken blijven een beproeving! accepteer het en huil af en toe lekker uit, laat het over je heen komen en probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken.

Sterkte!

Ik herken het helemaal van mijn eerste zwangerschap en dat is nu een gezonde kleuter. Pas na de echo had ik het gevoel dat het echt was. Behalve die trekkerige krampjes af en toe voelde ik toen ook vrijwel niets.

Dank jullie wel voor de reacties.

Ben inmiddels al iets meer gerustgesteld! Voel me ook meteen weer beter.
Heb de verloskundige gebeld, volgende week vrijdag krijg ik een echo. Eerder had niet zoveel zin, dan zou er nog  geen kloppend hartje te zien zijn.

Hopelijlk word ik toch snel een beetje misselijk hahaha

Leifs Milou

Hoi Milou,

ten eerste van harte gefeliciteerd!!! Ik mag volgende vrijdag ook voor een echo bij de gyneacoloog terecht! Ook ik had bijna geen klachten tot afgelopen zaterdag; en ben ik vanaf zaterdag al hangerig en misselijk en duizelig... en ben er best blij mee hoe raar het ook klinkt!!! Dus ik snap jouw reactie heel heel goed!

Hopelijk hebben we volgende week allebei goed nieuws; aftellen meid!!!

LIefs
Sunny

heej,

Ik ben nu 10 weken en 2 dagen en heb helemaal geen klachten alleen beetje moe.
vorige week echo gehad en alles was goed. Dus meid maak je geen zorgen het is de ideale zwangerschap. Ik was ook heel zenuwachtig van gaat het allemaal wel goed want ik heb geen klachten. maar was dus allemaal voor niks. het gaat harstikke goed met de kleine.

liefsss

Terug
Bovenaan