Help Help Help.. zo onzeker!

Hoi Hoi,

18 mei (vorige maand) was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, nou heb ik afgelopen vrijdag 10 juni en de zondag & maandag een positieve zwangerschapstest. Officieel zou ik dus maandag ongesteld moeten worden.. Maar nu sinds gisteravond 15-06-2016 was het in twee uur tijd, licht bruine afscheiding tot donkerbruine afscheiding naar helderrood bloed tot aan nu toe de volgende dag. Echo laten maken vanmiddag, was eigenlijk nog niks te zien aangezien ik +/- 4 weken zou zijn. Nu is het bloedverlies best wel heftig, maar heb (nog) geen bloedstolsels gezien... Is dit een vroege miskraam of heeft iemand hier ook ervaring mee?
Volgens verloskundige moet ik van een vroege miskraam uitgaan en over twee weken weer een zwangerschapstest doen.

Help?!?

Liefs, Maris

Hey... Ik begrijp je frustratie, maar ik vrees dat je niets anders kan doen dan nog afwachten :( Ik heb zelf vorig jaar een miskraam gehad, maar ik kan je geen ervaringen geven ivm de bloedstolsels (bij mij kon het niet natuurlijk afkomen, het zat te vast. Medicatie om de miskraam op te wekken hielp ook niet, dus ik heb een curettage moeten ondergaan).

Langs de andere kant... Er wordt altijd gezegd dat een bloeding daarom niet het ergste moet betekenen he :)

Houd nog even vol enneuh.. Houd ons vooral op de hoogte.

Liefs! xxx

Hee meis,

oh jeetje, dat is ook heftig zeg! Ondertussen alweer zwanger geraakt?
Het is zo verwarrend, de één zegt dit de ander zegt dat.. inderdaad wat jij ook zegt een bloeding is niet altijd wat ergs :)
Inderdaad maar even geduld wat me lichaam gaat doen.
En natuurlijk laat ik het weten!

Liefs xx

Hey,

Wij zijn intussen begonnen aan week 19 van een nieuwe zwangerschap, maar met heeeeeeel veel angsten. Toch weet ik dat ik het zou moeten loslaten en genieten, maar da's veel makkelijker gezegd dan gedaan :(

Laat je gewoon echt niet afleiden of misleiden door al wat 'de anderen' zeggen :) Je voelt nog steeds zelf het beste aan wat je voelt. Alle zwangerschappen lopen toch anders...

xxx

Aaah wat super, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ja ik ken het gevoel, maar bij 19 weken zit je hartstikke veilig toch?
Heb echt dubbele gevoelens..aan de ene kant denk ik een vroege miskraam en aan de andere kant toch nog beetje hoop.

Liefs xx

Blijf de hoop houden! Da's heel belangrijk voor je kleintje :)

Wij zitten nog niet zo helemaal safe hoor... De kans is nu gewoon wat kleiner. Maar we doen onze best :)

xxx

Terug
Bovenaan