help help help

A

Anoniem

Guest
hallo,

ben vorige week toch maar de huisarts gegaan om wat info te halen om zwanger te worden.
Hij raadde mij aan om de temperatuur methode te doen.
Oke dat doe ik dus nu vanaf de dag dat ik weer ongesteld ben geworden, maar nu zit ik op de 16de dag en mijn temperatuur is nog steeds laag Hoe kan dat ?? heb ik geen eisprong dan.
O help maak me weer stik druk dat ik weet ik niet wat heb .
kan iemand me helpen of vertellen hoe dit kan.
of wanneer heb je dsan ongeveer een eisprong moet dat nog komen ???
ik weet wel dat ik het allemaal nog niet zo snap.

liefs fenne

Hoi Fenne,
Nou, ik weet niet of ik echt antwoord heb op je vraag want ik heb zelf de temperatuur methode nog niet gedaan omdat ik de Persona heb die mij verteld wanneer m'n eisprong is. Ik heb zelf altijd een cycles van 29 dagen, ben vrij regelmatig. Ik dacht altijd dat ik dan m'n eisprong op dag 14 of 15 zou hebben. Dus rond die dagen gooide we de klusfrequentie altijd goed omhoog  maar zwanger werden we er niet van...Nu ik met de persona ben begonnen weet ik wanneer m'n eisprong is en je raad het al, die is dus niet op dag 14 of 15! Maar mooi op dag 18 of 19!
Maargoed, wat ik dus wil zeggen, je hoeft je echt geen zorgen te maken want een eisprong kan dus ook gewoon later zijn. Wij hebben misschien gewoon wat slome eitjes, ha, ha.

Maak je niet druk, ik denk dat je na een paar maanden wel zicht hebt op je temperatuur enzo. Komt vast goed.

Succes ermee! groetjes sprookje

Hoi fenne

In de hoeveelste ronde zit je?? Of beter gezegd, hoelang ben je al van de pil af?
Als dat nog maar kort is en zeker als het de eerste ronde is, dan kan het zijn dat dit een stuk langer duurt dan met pil.

En hoe temperatuur je?? Daar kan ook wat onduidelijkheid in zitten.

Ik hoop dat je zo wat meer weet!!

Liefs Alma

Hoi

Ik had veel aan www.vruchtbaarheid.org . Heel duidelijk uitgelegd.
Hoe lang is je cyclus? In principe zou je ei ca. 12 dagen voor je ongi moeten komen.
Meestal heb je trouwens wel 2 maanden tempen nodig om je cyclus een beetje te leren kennen. Ik had in excel een bestand gemaakt met automatisch een grafiekje en dan zag je het heel goed.

Vooral doorgaan

Terug
Bovenaan