help help help !!!!

A

Anoniem

Guest
goedemorgen allemaal

ik moet even van me af schrijven en jullie advies/steun
Sinds maart van mijn mirena af redelijk regelmatige cyclus tussen 28 en 31 dagen
Nu zit ik op dag 35 en gisteren negatief getest

Heb ik nog kans dat ik later wel een positieve test krijg of is het gewoon dat mijn cyclus raar aan het doen is ...

Wie heeft hier ervaring mee  ???aub reaktie ik word echt GEK van deze onzekerheid

xxxx

hey kan zijn dat je zwanger bent maar nog niet genoeg hormoon aangemaakt hebt!! het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houdt!! ik zou zeggen als je over een paar dagen nog niet ongi ben gewoon even weer testen!!

kus kus

hallo coortje

fijn dat je reageert
gek is toch hoe dat werkt met zwanger willen worden het beheerst heel je dag om gek van te wordne
en ik weet verstandelijk ook dat het met hcg hoeveel heid te maken kan hebben maar toch ga je da op zoek naar bevestiging..

heb jij hier ervaring mee dat testen eerst negatief waren en daarna positief?
xx

hoi,

goh, wat spannend voor je zeg!! Het kan natuurlijk zo zijn dat je lichaam nog te weinig HCG hormoon aanmaakt en je daardoor negatief test...ik zou het over een paar daagjes nog eens proberen indien je nog niet ongesteld bent. Tevens kan het zo zijn dat je lichaam er eens een maandje langs zit, dus dat je eens een langere cyclus hebt als normaal. Dit is heel gewoon en heeft iedereen wel eens last van.

Hoe dan ook, veel succes met afwachten ( helaas meer zit er niet op)
en hopelijk test je voortzo positief hoor!

duimerdeduimduim liefs sweety ( bijna 23w zw)

nee heb ik zelf niet gehad! maar wel mensen om mij heen!! zelf loop ik bij de gyn omdat me menstruatie niet op gang kwam!! ik werd gewoon 4 mnd niet ongi!!   ze hebben nu pcos bij mij vastgesteld! dus krijg nu medicijnen!! maar je moet nog ff geduld hebben

Terug
Bovenaan