HELP HELP HELP

A

Anoniem

Guest
Help me ik heb een vraag.
Ik ben 6 april ongi geweest.
Dus zou ik vandaag ongeveer mijn eisprong hebben.
Maar nu heb ik al vanaf dinsdag buikpijn.
En nu dacht ik zal ik eens een test doen had ik toch nog liggen van matcare en wat denk je TWEE vette streepen ben ik nu zwanger of niet?????

Wie kan mij helpen ik weet het niet meer.
Groetjes Joyce

Als je 2 vette strepen ziet lijkt het me dat je zwanger bent. Toch? Ben je wel lang ongesteld geweest of maar een klein beetje?
Herken je wat zwangerschapsklachten of is/wordt dit de 1e?
Groetjes Tara

Volgens   mij ben je gewoon zwanger meid! Van harte gefeliciteerd!
Groetjes Daniella

Nou dat belooft veel goeds! Ik heb ook 6 april mijn laatste menstruatie gehad, ook ik had deze week vooral dinsdag en woensdag last van menstruatiepijn. Ik hoop inderdaad dat het mijn ei is geweest, we hebben in ieder geval goed geklust!

Hou ons op de hoogte

liefs
talke

Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent, maar helaas lijken de hormonen lh en hcg qua structuur erg op elkaar en zou het best kunnen zijn dat hij je lh hormoon heeft gemeten. Ik heb dat in oktober 2006 uitgeprobeerd met die dipsticks van matcare/sensi en beide gaven positief, terwijl ik niet zwanger was, maar midden in mijn ei zat.
Je zit pas in je 2e week na je ongi, toch? eitjes tijd, lijkt mij.
was je vorige ongi wel een ongi? misschien dat je vorige maand al zw was, maar niets hebt gemerkt

laat je het ons weten

xxx Annette

Oh ja, ik heb de fabrikant aangeschreven over mijn experiment  van okt 2006 en die gaven geen verklaring of uitsluitsel. terwijl het zoveel onrust bij vrouwen kan zaaien.
succes
xxx

Hallo Allemaal
Bedankt voor jullie reactie's.
Ik zou nog wat van me laten horen nou ikheb gisteren nog een test gedaan maar nu van het merk PREDICTOR en ja hoor TWEE STIPPEN dus ook op deze test duidelijk zwanger.Annette heb je bij meer testen getest of alleen bij MATCARE?????
Ik bel Maandag de verloskundige en hoop zo snel mogelijk op een echo want we weten nu dus niet hoelang we zwanger zijn.
Ik laat het jullie wel weten.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan