Help help innesteling of menstruatie??

<p>Hoi hoi ik ben Femke, 38 en moeder van al twee prachtige kerels van 7-8.</p><p>Het volgende.... </p><p>Aankomende maandag (23sept)moet ik ongesteld worden... </p><p>Nu is het echter zo dat ik eergisteren (maandag 16) wat licht bloedverlies had bij het afvegen, daarna niks meer tot dinsdag avond, ook kleine hoeveelheid bloed, geen tampon of iets waardig.</p><p>Op 26 augustus is mijn laatste menstruatie geweest en twee weken daarna heb ik gemeenschap gehad. </p><p>Ik he last van mijn borsten, ben moe, en een ontzettende rommelmaag/buik, kleine krampjes maar niet pijnlijk.</p><p>Zou dit een innesteling kunnen zijn of is de kans groter dat het m'n menstruatie is die komt??</p><p>Testen is helaas nog te vroeg maar ik zit er de hele dag mee in m'n hoofd?</p><p>Iemand van jullie hier evaring mee?? </p>

Hoi femke
Klinkt bekend!
Ik ben 37 en heb een miskraam gehad van onze 1e maar het kwam niet af dus cytotec pillen gwhad dubbele dosis maar nog steeds niets...daarna toch een curretage gehad op 21 aug.
Als dat mn 1e dag van mn menstruatie zou zijn moet ik vandaag mn volgende krijgen.
Nu heb ik na de curretage ong 1.5 week gebloed daarna 1.5 ong niets tot afgelopen vrijdag klein beetje bij afvegen en paar druppels daarna alleen wat wit slijm daarna zondag weer t zelfde daarna niets en nu gister weer.
Had maandag early test gedaan omdat ik mn cyclus niet weet heeeel.licht streepje waar ik voorheen een witte had omdaf ik wilde controleren of mn hormoon uit mn lichaam was...nu vandaag weer een test en nog steeds t zelfde...
Nu heb ik aangedrongen op een nacontrole bijde gyn omdat ik wil weten wat mn lichaam aant doen is daar kan ik morgen ochtend komen.
Ook ik ben moe heb van de plopjes in mn buik en rugpijn en menstruatiepijn....mn lichaam kan me voor de gek houden of de mwnstruatie komt eraan  maar iig morgen vroeg weet ik meer?gr desiree

Hoi Desiree!
Spannend hoor!
Ook hier plopjes in de buik naast al het gerommel!
Haha en dat afwachten is zo erg, ik loop elk half uur naar de wc omdat ik moet plassen heeeel irritant. 
Maar net wat je zegt vraag ik me af of m'n lichaam me mss voor de gek houd of dat ik dingen denk die er niet zijn!
Hopelijk heb je morgen een antwoord en positief natuurlijk?
Ik moet helaas nog tot vrijdag voor pre test of maandag dan is mijn NOD. 

Nou ben ik dus helemaal in de war!
Zoals ik al zei is maandag mijn NOD zie hierboven. 
Nu is het zo dat ik maandag avond iets heb gevloeid, gisteren niks en nu net weer een heel klein beetje!
Ik ben zo in de war kan innestelingsbloeding idd een aantal dagen duren en vind het zo raar dat het alleen tegen de avond even is????? 

Terug
Bovenaan