HELP HELP!!

Hallo allemaal!

Ik heb een kindje van ruim 10 maanden die de hele dag aandacht EIST!! Hij kan nu sinds kort lopen en wilt dus niet meer in de box.. op de grond loopt ie steeds achter me aan en zodra ik even stil sta dan grijpt ie mijn broek en laat niet meer los. Hij kan zich opzich best goed vermaken maar hij doet het gewoon niet. Hij wil de hele dag de gehele aandacht. Kan geen telefoongesprek meer voeren of simpel naar de w.c. laat staan eten koken of schoonmaken. WIE KENT DIT??! en hoe en wanneer is dit over gegaan?

Groetjes, Yvette
 
Hoi Yvette,

Buitengewoon irritant, lesje in geduld voor moeders, maar gelukkig is het een fase! Rond de 10 maanden gebeurt er blijkbaar nogal wat in de hersentjes van je uk waar ie nog niet goed raad mee weet. Ook wil hij de wereld ontdekken en krijgt ie door dat jij bij hem weg kunt lopen, ook als hij dat juist niet wil. Mijn dochter had het ook heel erg en bovendien vond iedereen met kleine kinderen die ik ken dit een heel vervelende leeftijd cq. fase. Een troost: het gaat weer over! Bij de een sneller dan bij de ander, mijn dochter was na 1 tot 1,5 maand weer haar oude vrolijke zelluf. Sterkte!
groetjes
 
hoi,

OOk mijn zoontje zit nu in deze fase.Hij pakt mij ook bij me broek
en laat inderdaad niet meer los.
Hij wil inderdaad overal zijn waar ik ook ben .Wat hij ook doet is schreeuwen(en hardddd!!!!!)als hij in de box moet
,maar ook vaak als ik gewoon bij hem in de buurt ben.Wie heeft dat ook meegemaakt dat de kleine zo schreeuwt?
Groetjes
 
Nou ik heb het dus ook meegemaakt.
Waar ik ging ging Jarno.
Wilde ook de box niet meer in.
En ik vond het knap vervelend want Jarno kon al lopen met 9 maanden.

Maar toen bedacht ik me in eens..
Jij WIL de box niet meer in,je hebt NIKS te willen.
Ik heb hem er gewoon in gedaan,dan maar krijssen.
Op een gegeven ogenblik...heeft wel ff geduurd..wist hij niet beter.
S'ochtens eerst de box in,tot ik me broodje en kopie thee ophad,dan nog ff stofzuigen en dan mocht hij er uit.

En het werkte perfect,zo goed dat hij het heeft volgehouden tot anderhalf jaar.

 
Terug
Bovenaan