HELP.....herkent iemand dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb sinds een week, vooral wanneer ik langer gelopen heb, een ontzettende druk op het schaambeen. Het voelt dan echt  beurs aan  van onderen.
Het is ongeveer hetzelfde gevoel dat ik de eerste 2 weken had na de bevalling van mijn dochter (ik was toen op 5 plaatsen ingescheurd en gehecht). Verder heb ik geen rugpijn of bandenpijn.

Is er nog iemand die dit heeft?
Ik snap niet wat dit zou kunnen zijn.

groetjes Sanneke, 15 weken en 4 dagen zwanger

hallo sanneke,

ik heb dit ook bij mijn eerste zwangerschap gehad, ook als ik veel liep, bij mij stelde het niks voor, ik moest het wat rustiger aan doen en niet teveel lopen en niet te zwaar tillen, maar als je het niet vertrouwd zou ik dit even overleggen met de verloskundige.

ik wens je veel succes en geniet van je zwangerschap.

Hoi,

Ik heb er ook last van, maar bij mij worden ze veroorzaakt door
spataderen in mijn schaamlippen (moeilijk onderwerp ahum). Die heb ik
helaas deze zwangerschap gekregen en daar is pas na de bevalling wat
aan te doen.

Ik zou het even aan je verloskundige vragen.

Groetjes,

Vanessa 25,3 van de vierde

hai Sanneke,
Ja, dit herken ik. Dit is volgens mij echt bekkenpijn.
Ik heb er zelf ook last van en dat uit zich o.a. in een pijnlijk gevoel rondom het schaambot. Soms ook met pijnlijke scheuten rond de vagina.
Is logisch dat je dit na je bevalling ook had, de druk op het bekken is dan zo groot geweest dat het even tijd nodig heeft om te herstellen.
Blijf je je hier onzeker over voelen natuurlijk gewoon contact opnemen met je vk, of anders met een fysio.En goed luisteren naar je lichaam hoor, rust doet wonderen voor je bekken!
Succes, groetjes Soela

Terug
Bovenaan