Help hij raakt mijn kind aan

Beste ouders,



Ik zit met een probleem waar ik hulp bij nodig heb. Ik heb een vriendin die een vriend heeft ik noem hem even P voor het gemak.

P vindt zich zelf erg grappig en maakt altijd seksuele grapjes tot grof aan toe..waar ook kinderen bij zitten.

soms dubbelzinnig waardoor kinderen niet door hebben wat hij zegt. Ik heb tegen P al eens gezegd dat ik dat niet wil waar mijn dochter bij is ( mijn dochter is 9) hij blijft er mee door gaan. Ik heb het ook tegen mijn vriendin ge zegt die heeft het met hem besproken maar hij trekt zich er niks van aan. wij zien ze niet zo heel vaak en een paar weken geleden in februari ongeveer was hij met mijn dochter aan het stoeien en toen zij hij tegen haar zijn we lekker aan het vrijen....het huis bij hun zat vol visite en niemand die er echt iets van zij, ik voelde dat ik niks uit mijn mond kon krijgen zo verbaasd was ik over wat hij zij, uiteindelijk zei ik dat ik die woord keuze niet zo leuk vond.

hij geeft mijn dochter tikjes op haar billen aait haar door het haar...dat doet hij ook bij de dochter van zijn vriendin.

Ook zegt hij tegen iedereen dat hij een lekker w ij f heeft en dat haar dochter ook lekker is...?? Raar toch? Hij heeft zelf geen kinderen en misschien snapt hij daarom niet dat sommige dingen niet kunnen.

pas geleden waren ze bij ons thuis was heel gezellig, hij had veel bier op (hij drinkt elke dag bier) op een gegeven moment ging hij weer met mijn dochter stoeien hij kietelt haar dan zie ik zijn hand op mijn dochters borst liggen en krijg ik een onbehaaglijk gevoel maar weet niet wat ik moet zeggen, dan doet hij zijn vinger in zijn mond draaid het een paar keer rond, zegt ik draai mijn vinger rond in mijn mond en dan stop ik het in je kont je....nou jaar mijn mond viel open van verbazing wat zegt hij nu weer mijn dochter zegt ieuw en ik zeg weer P hou op dat soort dingen vind ik niet leuk dat je dat zegt dat is raar eigenlijk wilde ik hem mijn huis uit schoppen maar ja overdrijf ik misschien....denk ik dan...

maar dan..

er zit een spin aan een web draadje omhoog te kruipen de meiden gillen een spin hij pakt de spin en doet zijn handen in zijn broek en grijpt zijn...piep... Ik heb mijn dochter gepakt en heb haar naar bed gebracht. Ik weet niet zo goed wat ik hier nou van moet denken en vinden.

Wat zouden jullie doen?

Mijn relatie met mij vriendin is niet zo heel hecht

Help help
 
Zo hallo!! Sorry hoor maar die had ik direct voor zijn kanus gestompt! Maffe debiel dat is gewoon een viezerik die van jonge kindjes houdt of iig tien schroeven los heeft zitten in zijn bovenkamer!

Als jij nu jouw kind nog bij hem in de buurt laat denk ik dat er ook iets gruwelijke mis is met jouw normen en waarden! Dat je nog denkt dat je misschien overdrijft mijn god je zou hem eens moeten aangeven.

Mijn vader pakt dat soort klootzakken op sorry maar kan hier pislink om worden bescherm je kind jow en weg met die vriendin van je!  Bescherm ook haar kind voordat er rare dingen gebeuren...
 
Als slachtoffer van seksueel misbruik (door stiefvader) gaan mijn haren hiervan recht overeind staan!

Ik zou je dochters nooit - maar dan ook echt nooit - meer bij deze man in de buurt laten komen.

Daarnaast zou ik ook aan je vriendin vragen of zij heel zeker is dat hij niets met haar dochter uitspookt. Mocht je er niet zeker van zijn, zou ik melding maken.

Weet je, kinderen hebben geen besef van goed of fout in dit soort gevallen. Opmerkingen die voor volwassenen niet door de beugel kunnen, daar zijn kinderen zich heel niet bewust van. Het is de taak van de volwassenen om hier onze kinderen tegen te beschermen...
 
Dat je dit idd nog vraagt betekend dat je iig in een andere soort vriendenkring bevind als dat ik dat doe.

Als er iemand het waagt om z'n soort opmerking te maken of zich zo te gedragen die was al door meerdere op z'n gezicht geslagen en de deur uit gezet. Bizar! Ik zou mijn kind niet bij zo iemand in de buurt willen hebben. En zeker als je niet zo een hechte band hebt met je vriendin dan verbreek je toch gewoon het contact?!
 
Niet meer mee afspreken. Bescherm je kind tegen dat soort gasten..

Tegen je vriendin zou ik bovenstaande verslag vertellen, dan mag zij voor haar eigen geweten en gemoedsrust beslissen of ze daar wel of niet iets mee doet. Maar dan weet ze in ieder geval wel wáárom je niet meer met hen afspreekt én is ze gewaarschuwd voor haar eigen kind.

 
Hallo Roos,

Ik heb werkelijk met open mond je verhaal gelezen, ik begrijp dat het moeilijk is om zo'n vriendschap achter je te laten... maar ik begrijp niet waarom je het nog niet schluss hebt gezet. Dit gaat ver voorbij 'ongepast' in mijn ogen.

Succes!
 
Terug
Bovenaan