<p>Hallo lieve mama's, </p><p>Ik heb een superlieve baby zoon van nu 5 maken oud. </p><p>Hij doet alles helemaal goed, heerlijk mannetje, alleen 1 ding begint een beetje op te breken. </p><p>Hij slaapt alleen op mijn arm. Ik heb alles geprobeerd hem in zijn bedje te krijgen, maar dit pikt hij gewoon niet. </p><p>Gek genoeg na de laatste voeding van half 11, gaat hij ingebakerd in zijn bed, en dan ligt hij zo diep al bij mij te slapen dat hij dit niet doorheeft, zodra hij wakker wordt rond 4 a 5 is het klaar, en krijg ik hem met geen mogelijkheid terug. </p><p>Ook overdag wordt het nu wel lastig, want hij heeft zijn slaap echt hard nodig, maar ik heb nog 2 kids, kan niet met hem de halve dag op me arm zitten, hij moet gewoon in bedje. </p><p>Hoe doe ik dit? Want hij wordt ook oververmoeid nu van alle prikkels beneden, savonds tot de laatste voeding is ook niet ideaal meer op mijn arm.</p><p>Als ik hem in bed leg, gaat hij spelen, van spelen naar huilen, van huilen naar krijsen, van krijsen naar helemaal over de zeik, en dan als ik hem eruit haal, gaat hij meteen opgelucht lachen en zuchten....het is een boef hahaha</p><p>Alle tips zijn welkom! Heb hier bij mijn andere 2 nooit problemen mee gehad, dus dit is helemaal nieuw voor mij!</p><p> </p><p>Groetjes mama van drie donderstenen! </p>