help hij valt alleen maar af

sinds 3weken wilt jarne niet meer eten en alleen maar slapen hij is nu ruim 500 gram afgevallen en we alles al geprobeert andere flessen met een beetje rijstebloem voor de smaak en de artsen doen ook niks het enige wat ze zeggen is kijk hij lacht nog ja duh dat doet hij altijd ik merk ook aan hem dat er iets niet klopt hij eet met gelukk 450 cc per dag hebben jullie mss tips ben de wanhoop nu wel een beetje nabij

hoi,
is dat je huisarts????
ik denk dat je alles al doet.kijk valt ie verder niet af is er niks aan de hand.anders zou ik het cb eens bellen.misschien gaan hun dan in de gaten houden met zijn gewicht.
heb je ook al kortere periode geprobeerd om de 2 uur.
maar denk dat je dat al gedaan heb.anders evt naar je huisarts.klopt toch niet...????
nee ze gaan pas doen als het kritiek is.
succes.
gr marjan

oh jeetje dat is zeker schrikken

cb zegt ook altijd dat 500 minimum is ivm uitdrogen
je zou denken dat er dan meer aan de hand moet zijn.
Ik roep hier maar alle tips, je hebt vast al veel geprobeerd maar wie weet zit er wat nieuws tussen

hou oud is je kleintje nu?
af en toe een dag minder eten ok maar 3 weken lang zo slecht eten.

heb je al ander merken geprobeerd?
andere fles?
andere speen? speen 1 van Avent is zo klein dat mijn kleintje van vermoeidheid in slaap viel en bijna niks binnenkreeg.
Als moet zou ik bijna elk uur aanbieden, elk slokje is meegenomen toch?
logisch dat die zoveel slaapt, hij heeft te weinig energie om wakker te blijven. Er was een keer een kindje die net genoeg at om in leven te blijven, maar ik weet niet waar op deze site die mama zit.
Andere huisarts geprobeerd? idd evt met cb samen naar huisarts of second opinion bij andere huisarts
heeft hij koorts of enig ander symptoom?
hoe is de uitdroogtest? plukje huid optillen en moet direct weer glad worden, zo niet dan krijgt hij te weinig vocht.
hoe is de ontlasting? plast hij regelmatig? de geur van beide?

Heel veel succes en ik hoop dat je er achter komt wat werkt of wat er aan de hand is

groetjes sabine

tip:

ga ipv naar www.zwanger.nl naar de baby afdeling (bovenin de balk)
dan naar voeding, daar zijn meer kindjes die dit hebben

het kan een fase zijn of tandjes die al in ontwikkeling zijn etc. dat las ik zo snel even.

als die 500ml binnenkrijgt is het iig genoeg om te overleven

succes

Nou dat is schrikken...ik zou toch bij mijn huisarts blijven aankloppen en anders na 5 uur de huisartsenpost bellen grote kans dat je dan door een andere huisarts geholpen wordt.
Een baby die niet wil eten en alleen maar wil slapen (dit kan ook komen doordat hij geen energie meer heeft) en zoveel afvalt lijkt mij niet normaal.

SUCCES!!! Liefs Randy

he meiden bedankt voor de tips en steun ik heb nu alle flessen geprobeerd en eindelijk het is gelukt hij drinkt weer volle flessen zelfs nu hopen dat hij dit blijft doen

liefs

Terug
Bovenaan