Help hij weigert de laatste fles

<p>Ik zit met me handen in het haar.</p><p>Mijn zoontje is 10 maanden. Hij weigert de laatste fles compleet. Ik heb het via zijn fles geprobeerd met verschillende maten speen, rietjes beker en een gewone beker.</p><p>Nu moet ik van het zkh nog op 3 flessen blijven.  Maar ik weet echt niet hoe dat ik die er in moet krijgen. Zelfs in zijn slaap duwt hij hem weg.</p><p>Het is iedere avond een strijd.</p><p>Tips zijn welkom</p><p>Liefs, IH</p>

Misschien een stom idee hoor.. maar misschien als je er pap van maakt en dan met een lepeltje geeft? Desnoods zelf laten doen?

Ik zou denken, als hij gewoon tevreden is & lekker gaat slapen, dan is het goed toch. En dan maar kijken wat er gebeurd! Hier een meisje (9wkn) die vanaf week 3 al doorslaapt snachts. CB zegt ook dat ze echt nog wel een nachtvoeding nodig heeft maar krijg haar 1) super moeilijk wakker & 2) ze drinkt het gewoon niet! Dus ik laat haar lekker slapen. Als ze echt honger hebben melden ze zich wel :)

Als hij zijn laatste fles weigert kan je mischien naar 2 voedingen? Ik ging ook vanaf 10 maanden naar 2 voedingen, en drinkt mijn zoon tussendoor water of diksak.

Wij moeten op 4 blijven anders is de kans op uitdrogen te groot.
En we zijn nog aan het opbouwen naar gewone melk ipv koemelkvrije voeding

Overdag dan wat meer aanbieden?
Als je zoontje overdag melk en water drinkt en hij eet goed dan kan hij toch niet uitdrogen? Of is er medisch iets aan de hand? Te licht of ziek?

Terug
Bovenaan