help.......hij weigert melk te drinken

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Hoe doen jullie het om te zorgen dat je kleine genoeg melkproducten binnen krijgt???
Bram krijgt nu s'morgens een bordje pap van gewone melk maar ik wil eiegnlijks proberen over te stappen naar s'morgens een boterham maar hij wil geen gewone melk drinken.......als ik dus geen pap geef krijgt hij dus veel te weinig melkproducten binnen,
hij drinkt wel yoghurtdrink maar daar wil ik hem ook weer niet te veel van geven en een toetje eet hij ook wel maar dan zit hij nog niet aan de 300cc die hij moet hebben of moet ik me hier niet te druk om maken en loopt et vanzelf wel los???
ik heb de melk ook al wat warm gemaakt maar dit weigert hij helemaal
hoe doen jullie dat????

liefs ilona

hey hallo,
sinds jelte 1 is drinkt hij gewone melk zonder problemen, vaak nog wel ff warm.
Hij drinkt 200cc als papfles sochtends en of tussen de middag een beetje en in het weekend savonds voor t slapen gaan (dan slaapt ie net ff iets langer).
Echt tips heb ik niet voor je, idd warm maken of eerst ff half half doen, (half opvolgmelk, half gewone) en anders idd genoeg melkproducten aanbieden ipv gewone melk?
Ik zou zeggen niet te druk om maken, maarja das makkelijk zeggen met een zoontje die makkelijk alles eet en drinkt!
Succes ermee,
gr. Saskia (mv jelte 9-6-07)

Hallo!

Hier geen problemen wat melk drinken betreft maar mijn nichtje lust het ook niet en die krijgt nu karnemelk..... vind ik zelf verschrikkelijk vies maar zij drinkt het dus zo op....Misschien een idee voor jou? lijkt me in elk geval gezonder dan van die yoghurt drinks.

Groetjes

Hoi,

ook hier geen enkel probleem met gewone melk drinken, maar wellicht toch wat tips:

Je kunt ook proberen of jouw kind soja melk drinkt om zo de melk binnen
te krijgen. Het schijnt dat je dan wel calcium verrijkte sojamelk beter
kunt geven. Verder is het ook zo dat kaas ook telt als melkproduct, dus
als je een boterham met kaas of smeerkaas geeft krijgt hij ook zijn
melkproduct binnen.

Wij geven Sarah 's avonds voor het slapen gaan nog een klein flesje
pyjama papje (van nestlé), die is er in een aantal smaken en Sarah vind
ze erg lekker :). Wie weet lust hij dat wel.

Succes ermee!

Tamar & Sarah (16-07-2007)

hoi hier ook geen problemen met de gewone melk,anouk krijgt smorgens pap met gewone melk,smiddags wat warme melk bij het brood.en dan savonds nog een fles opvolgmelk(denk de laatste bus).kan er eigenlijk wel af maarze drinkt hem nog lekker op

gr petra

Terug
Bovenaan