HELP!! Hoe voel ik mijn eisprong~!!! TIPS WELKOM!

A

Anoniem

Guest
misschien een stomme vraag, maarre...... hoe voel ik mijn eisprong??
ben nu  pas 2 x ongesteld geweest zonder de pil (13 jaar geslikt) en heb ik die jaren nooit iets gevoeld maar nu we voor een kindje bezig zijn vindt ik het belangrijk om te weten wat ik kan/zou kunnen voelen als ik een eisprong heb..

heb pas 2 cyclussen van 33 en 32 dagen achter de rug dus hier heb ik nog niet zoveel houvast aan! (en een ovulatietest kan pas als je weet hoe je cyclus is
bij ieder steekje of rommeling denk ik al... "zou dit hem zijn??" ik wordt er helemaal gek van!! ik wil hem niet "mis lopen"!!

alle tips zijn zeer welkom!!!

Snoopy

Het spijt me ik kan je niet helpen ik voel deze namelijk niet echt. Soms heb ik wel zo;n pijnlijke steek dan kun je even niet meer bewegen dat duurt 3 sec dat had ik ook altijd toen ik nog aan de pil was... maar of dat een ei sprong is weet ik niet... ??? Sorry kan je ff niet goed helpen. Maar succes!

hoi hoi

Ik voel mijn eisprong heel duidelijk. het duurt bij mij 3 dagen vaak is het op dag 13 14 en 15 mijn cyclus duurt 30 dagen. Ik heb last van een vage buik een soort menstruatie gevoel. De laatste dag heb ik vaak mega kramp aan 1 kant van me buik dit wisseld eigenlijk elke maand. De laatste keer duurde het echt 5 uur ik kon amper wat auwie. en de maand ervoor was het maar 30 minuten. Vaak ben ik rond die dagen ook erg misselijk. Misselijkheid komt niet elke keer voor maar het menstruatieachtige gevoel en de hefige kramp op de laatste dag is altijd aanwezig. Me hormonen spelen ook vaak op soms ben ik superrrrr geiriteerd. Ik heb ook altijd die 3 dagen last van draadige afscheiding het lijkt op rauw eiwit wat erg draderig is. Sommige vrouwen voelen hun ei niet hoor dus het is niet vreemd als je hem niet voelt.

succes

hoi snoopy je kunt wel testen je moet er als je pech   hebt 14 testjes gebruiken.
voor  mijn eerste zwangershap had ik een ciclus van 27 tm   56 dagen.

groetjes iris  

Terug
Bovenaan