hoi dames
ik zit echt met een vraag
ik lees hier regelmatig over hoeveel voeding jullie je kleintjes geven en ik begin nu echt te tijfelen want als ik hier lees dat er kleintjes zijn jonger dan mijn kleintje die meer drinken vraag ik me echt af of ze wel genoeg binnen krijgt.
ik geef Ra'Shae 6 voedingen van 150 cc water met 5 schepjes voeding
daar heeft ze echt wel moeite mee om die op te krijgen
dus meestal gaat er van die 150 (volgens mij wordt dat 165 in de fles) tussen de 100 en de 120 op en de rest wil ze gewoon niet
het gaat verder hartstikke goed met haar en het is een heel tevreden en praatgraag meisje die het liefst de hele dag wakker is om alles in de gaten te houden
en ik merk ook echt niet aan haar dat ze honger heeft ofzo
maar hoeveel voeding kregen of krijgen jullie kleintjes nou met 13 weken ??
doei doei
ik zit echt met een vraag
ik lees hier regelmatig over hoeveel voeding jullie je kleintjes geven en ik begin nu echt te tijfelen want als ik hier lees dat er kleintjes zijn jonger dan mijn kleintje die meer drinken vraag ik me echt af of ze wel genoeg binnen krijgt.
ik geef Ra'Shae 6 voedingen van 150 cc water met 5 schepjes voeding
daar heeft ze echt wel moeite mee om die op te krijgen
dus meestal gaat er van die 150 (volgens mij wordt dat 165 in de fles) tussen de 100 en de 120 op en de rest wil ze gewoon niet
het gaat verder hartstikke goed met haar en het is een heel tevreden en praatgraag meisje die het liefst de hele dag wakker is om alles in de gaten te houden
en ik merk ook echt niet aan haar dat ze honger heeft ofzo
maar hoeveel voeding kregen of krijgen jullie kleintjes nou met 13 weken ??
doei doei