help huilt tijdens bv

Ik zit met een klein probleempje

Ik geef nog volledige bv., maar sinds deze week gaat het niet meer zo gemakkelijk.
Als ik Niels aanleg drinkt hij heel sneln rustig. Na een minuut of 5 a 10 begint hij vreselijk te huilen en word hij ook echt boos. Mijn borst is dan nog niet helemaal leeg. Hij hapt laat los en huilt. dan hapt hij weer 2 bewegingen en laat weer los. Als ik dan verwissel van borst dan is hij weer rustig en drinkt hij weer zoveel minuten en dan begint het weer. Ik heb het idee dat hij er teveel moeite voor moet doen en dat hij daar geen zin in heeft als hij de fles krijgt is er niks aan de hand en drinkt hij deze rustig leeg. S'morgens de eerst voeding heb ik ook nergen last van want dan staan mijn borsten heel erg gespannen. Heel iemand hier ervaring mee de van het bv gaat er nu wel af. Ik heb het idee dat hij niet genoeg krijgt. of hij moet er teveel moeite voor doen. Heb nou zoiets wil half fles half bv gaan geven omdat het kolven op het werk ook niet zo goed wil.

Wie heeft een oplossing voor mij verder gaat alles goed met niels hij is nu 14 weken
63 cm en 6145 gram.

Groetjes schorpioen
 
Hoi..

Het lijkt er idd op dat ie makkelijk en snel aan zijn voeding wil komen.. dus lekker achter elkaar door kan drinken... Rosalie ging net zo... de eerste voeding was heerlijk maar elke volgende voeding ging het minder.. Als ik dan weer een paar dagen om de twee a drie uur had gevoed dan ging het wel weer dus wie weet moet je hem iets vaker aanleggen een dag of twee??

succes.. Bats..
 
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde gehad. Toen Rosa 3 maanden was, ging ik weer aan het werk en kolfde ik voeding af voor haar. Dat kreeg ze dus uit de fles en dat vond ze wel lekker makkelijk. Ze werd toen ook steeds vaker boos tijdens het voeden uit de borst. Ik vond het zo frustrerend worden dat ik uiteindelijk ben overgegaan op fles voeding. Ik heb eerst nog geprobeerd om alles te kolven, maar dat ging heel slecht bij mij. Ik weet niet goed wat je eraan zou moeten doen, maar ik herken het wel. Ik hoop dat je je kindje nog een tijdje bv kunt geven. Ik vond het vreselijk om te stoppen.

Succes!

Desiree
 
Hoi,

Ik heb op dit moment precieshetzelfde. Ik ben de bv aan het afbouwen, nog de ochtend en de avond (en evt. 's-nachts) maar hij drinkt dan heel kort en onrustig. Ook happen en er af, happen en er af. Ik word er ook helemaal niet goed van, dus ben blij als ik vanaf volgende week helemaal aan de fles zit.

Ze wennen volgens mij aan de fles, is makkelijker en dan is de borst te veel moeite.

Succes!

Saskia
 
Hoi


mag ik weten wat voor flesvoeding jullie gebruiken.
Hebben jullie  dit overlegt met het cb of ben je gewoon met fv begonnen. Moet je ook nog vitamine d geven als je fv geeft.
Ik heb overlegt met mijn man. en we hebben zoiets begin maar met flesvoeding en hou de eerste en de laatste voeding bv.  


groetjes schorpioen
 
Hoi,

Ik gebruik kruidvat voeding. Dat is betaalbaar en Rosa spuugt er minder van dan van Nutrilon. Je hoeft dan geen vitamine d meer te geven als je 2 flessen per dag geeft. Ik heb niet overlegd met het cb. Je kunt op het pak kijken naar het gewicht hoeveel je moet geven. Ik heb het wel gemeld bij het cb toen we daar kwamen voor controle, maar ze zeiden er verder niets over. Ik heb wel de eerste paar keer de helft fv en de helft bv gegeven. Maar Rosa vond fv net zo lekker als bv.

Succes!

Desiree
 
Op www.borstvoedingsforum.nl kun je ervaringen delen met andere borstvoedende vrouwen en zo doende ook zelf om hulp vragen.
Zit je er doorheen, dan helpen zij je er doorheen.

Wendela
 
Terug
Bovenaan