HELP ! i cant stop eating..

Ik zit nu in mijn 27e week.
Ik ben altijd erg bezig geweest met mijn lichaam,gezond eten en sporten..Droeg maat 34/36 en ben ik 1.63.
Sinds week 6 van mijn zwangerschap heb ik alles laten gaan, eten en sporten.
Elke avond eindig ik wel met een zak chips of pak koeken op de bank.. mijn maat 36 gaat me langzamerhand te strak zitten en ik merk dat ik erg opblaas .
Nu heb ik ook nog eens de afgelopen dagen de opmerking gekregen dat ik aan het " uit dijen " ben ..zeg dan liever niks ! maar oke..
Ik moet zeggen dat ik me dit wek heel erg aantrek ookal heb ik zoiets,kom op ik ben zwanger..laat me lekker.
Ik kan het niet laten om al het lekkere (slechte)eten te laten staan :(
Wie heeft dit ook ?

Herkenbaar!
Ik ben ook het liefste heel de dag ergens op aan het knauwen, 10 minuten na iets te hebben gegeten kan ik ook alweer opzoek zijn naar het volgende..
Wel vind ik het ook gewoon lekker om een bak druiven/aardbeien of een appel of komkommer te eten.

Dat heb ik dus totaal niet.. een appel of banaan oke,maar verkies toch liever dat ene koekje met chocolade.
om GEK van te worden..

Hihi ik heb me ook aardig los gelaten ? voor de zwangerschap 54kg nu tik ik de 61kg aan opzich gezond gewicht maar toch blijft het moeilijk in de zwangerschap was ik met 9 mnd 65kg dus op papier is het prima... de realiteit is voor mij toch een dingetje hihi maar na de zwangerschap kun je altijd nog beunen ? billys bootcamp op youtube, zwetend in de huiskamer tijdens spruit dr dutjes ? of wees zoals mij veel klagen maar het lekker laten gaan ? je hebt een mini mensje gemaakt! 

Mijn voedingsschemas voor na de bevalling liggen alweer klaar !
Ik ben nu al meer dan 10kg aangekomen.
Ik at altijd streng volgens schema's en dat heb ik echt laten gaan,ook sporten daar heb niet meer aan gedacht haha... tot deze week.
Tot 2 dames dat leuke " compliment" gaven.
 2 opmerkingen die je NIET moet maken tegen een zwangere vrouw.

" Je word dik"
"geniet nog even van jullie rust" 

Heel herkenbaar! 

Ik wil ook de hele dag eten en dan het liefst snoep, koek en chips... 
Ik heb lolly's gekocht omdat je daar wel een tijdje mee bezig kan zijn, en ook waterijsjes zonder kleurstoffen enzo.. 
Ik gooi verder bewust mijn fruitschaal heel vol en zorg dat ik gezondere alternatieven in huis haal zodat ik niet alleen maar elke keer ongezonde keuzes maak.. 

Op mijjn werk eet ik door zo gezond en thuis laat ik me wat meer gaan, maar probeer toch zeker wel te combineren, met de gedachte dat mm ongeboren baby veel meer heeft aan de gezonde voedingsstoffen dan de ongezonde.. 

Ik ben inmiddels 4 maanden terug bevallen en ik eet me nog helemaal lens. Voor de zwangerschap woog ik rond de 68 en nu blijf ik rond de 76 hangen.. Eerst at ik nooit chocola serieus echt nooit, nu nog steeds met bakken. Ik weet niet wat 't is, maar 'n vrouwenlichaam kan rare dingen met je doen ;)

Terug
Bovenaan