HELP! Iedere ochtend is mijn baby door gelekt!

<p>Hoi hoi, </p><p>mijn zoontje van 10 weken is een heerlijke buikslaper, maar iedere morgen mag ik hem omkleden omdat zijn buik nat is.. </p><p>heb al van alles geprobeerd om het door lekken tegen te gaan, maar mijnideeën zijn op.. ik gebruik trouwens de luiers premium protection van pampers en ben er oo de nacht na zeer over te spreken!</p><p>wat ik al heb geprobeerd:</p><p>-grotere luier</p><p>-luier anders om aan</p><p>-bovenrand naar binnen gevouwen..</p><p> </p><p>hebben jullie nog tips of ideeën wat ik zou kunnen doen?  </p>

hier juist andersom.. kruidvat lekt s nachts door, zwitsal vind ik perfect voor de nacht. Dus hier in de nacht een zwitsal luier om ;)
Elk kind is weer anders, vind een merk wat bij je kind past!
Ik heb ook wel eens gehoord dat je een maandverband in de luier kunt plakken, deze neemt ook veel vocht op. Maar dat heb ik zelf nooit geprobeerd ;)

Had mijn zoontje ook, is ook een notoire buikslaper, alleen het gebeurde dan wel pas op latere leeftijd. (Rond een jaar)
Hier werkt het gebruik van een luierbroekje perfect, wel een maat groter dan normaal. Maar weet niet of je die luierbroekjes in een kleine maat hebt.
Een grotere maat gewone luier zou moeten werken zou je denken, zodat de voorkant echt heel hoog komt te zitten. En dan een strakke romper erover zodat de luier goed op zn plek blijft?

Vergat ik nog te schrijven, maar Kruidvat luiers krijgt hij heel snel uitslag van. 
Luierbroekjes had ik idd ook gelezen, die zijn er in maatje 3. Die zou ik kunnen proberen. Hij zit net in maatje 2, maar wellicht het proberen waard.

Terug
Bovenaan