<p>Hai allemaal.</p><p> </p><p>Ik heb een vraagje, en hoop dat iemand mij kan helpen.</p><p>Ik heb een dochtertje van nu 7 weken oud en geef haar borstvoeding. Ze heeft een beetje een moeilijke start gehad met veel spugen en weinig aankomen. Hiervoor hebben we een week in het ziekenhuis gelegen de eerste week. Nu was er bij het consultatiebureau gezegd tijdens de eerste controle met 4 weken dat ze goed groeit. Ze was 300 gram aangekomen in 16 dagen. Het consultatiebureau vind dit prima. Nu was ik gister bij de lactatiekundige en was ze weer zo'n 300 gram aangekomen in 2 weken, maar zij zei weer dat ze vond dat ze veel te weinig aankomt. De lactatiekundige wilt namelijk 200 gram tot 300 per week zien terwijl het consultatiebureau zegt 300 per 2 weken is voldoende.</p><p>Nu maakt dit me erg onzeker, want wie heeft nu gelijk? Als de lactatiekundige gelijk heeft betekend het dat ze te weinig voeding binnen krijgt en ik misschien wel over moet op flesvoeding, en als het consultatiebureau gelijk heeft betekend het dat ik niks hoef te veranderen.</p><p>Heeft iemand hier misschien ervaring mee, of weet iemand wat goed is bij borstvoeding?</p><p>Ze zit nu 558 gram boven haar geboortegewicht, en het consultatiebureau vind dit voldoende.</p><p> </p>