Help ik barst nu al uit m n kleding!

Hoi dames,
Ik ben van nature vrij tanig gebouwd en koud 10 weken zwanger en de meeste broeken zijn al te klein. Niet eens te strak, nee te klein...... Is dit herkenbaar? Het lijkt me vroeg voor positiekleding maar ja ik moet wel iets aan. Heeft iemand tips? Op werk moet ik netjes verschijnen en zelfs die kleding is te klein...

Hellup?

;-)

Ook ik herken dit en ben 8 weken en 3 dagen zwanger, volgens de eerste echo.
Zelf ben ik al stevig gebouwd maar pas nu ook nog maar in 1 broek. Zelf heb ik via internet een positiebroek besteld en gister binnen gekregen.
Ook ik vind het best nog vroeg om het te dragen maar zoals je zelf al zegt je moet toch wat aan. De broek die ik nog pas begint al te knellen dus ja dan moet je wel overstag toch?
Ik heb op de site van miss etam besteld en die hebben best leuke kleding.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

suc6...gr aukje

Ja ook ik herken dit wel. Zie discussie "is dit normaal??"
Ik pas de ene dag wel mijn eigen kleding en de andere dag niet. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen. Hoop dat je er wat aan hebt.
Succes en geniet van je zwangerschap.

Groetjes Jojanneke

Nou ik ga volgende week shoppen en vooral voor mezelf. ik pas ook nog maar in 1broek en verder alleen leggings.... Ik vind t wel moeilijk er zoveel geld aan uit te geven, bewaar ik liever voor die kleine. Ik ben nu 11weken....

Xxx

ook hier beginnen mensen het te zien ik heb zelf besloten geen positie kledingen te kopen maar gewoon leggings met jurkjes te dragen die heb ik toch heel erg veel en die kan ik gewoon blijven dragen

hoi
Bedankt voor de tips! Rokjes zijn misschien ook een idee met een maillot. Ik ga gelijk even kijken op de site van Miss Etam. Ik hoop maar dat dit niet betekent dat ik na 6 maanden eruit zie alsof ik zwanger ben van een tweeling olifant. Heerlijk al dit soort probleempjes hier hebben we allemaal naar uit gekeken :)

Ja ik heb dat ook, ben nu 10 weekje en me broeken zijn ook bijna allemaal te klein maar me positiebroeken van vorige zwangerschap zijn nog te groot doordat ik toen 20 kilo was aangekomen.
Rokjes en jurkjes zijn inderdaad nu handig

Haha, ik dacht ook al, is het wel normaal dat ik zo hard groei?! Blijkbaar wel :) Ben nu 11 week en 3 dagen en rokjes en broeken zijn even verbannen uit mijn leven. Leggings met jurkjes gaat super en treggings kan ik onder mijn buik vouwen. Dat wil ook heel goed met een lang shirt er op. Binnenkort toch maar iets 'echts' halen.

Liefs Son

Terug
Bovenaan