Help! Ik ben alweer ongesteld!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

M'n NOD zou eigenlijk 25 augustus moeten zijn, maar ik ben gisteravond alweer ongesteld geworden. M'n cyclus is maar 23 dagen geweest deze maand!

Heeft iemand enig idee of er op deze manier nog wel een innestering kan plaatsvinden?

De vorige keer dat ik zwanger raakte was m'n cyclus ook opeens kort: eerst 28 dagen, toen 25 dagen en toen gelukkig zwanger.

Hopelijk kan iemand me iets wijzer maken.

Alvast bedankt.

Groetjes TeHa

Hoi Teha..

Ik had de vorige keren ook een kortere cyclus dan normaal... dat betekent dus ook dat je eisprong eerder is en ikheb gelezen dat als je een te vroege eisprong hebt het eitje niet goed tot rijping is gekomen... Weet het niet cker of dat ook iid zo is hoor.. Weet ook niet hoelang zown eitje nodig heeft om gaar te worden... hihi

liefs..Bats

hoi teha,

hier vorige maand ook een cyclus van 23 dagen terwijl ik meestal toch rond de 27 a 28 zit. had zelfs ovulatie testen gebruikt en had nog een late eisprong. mijn ongi kwam dus 9 dagen na de eisprong. het was een heftige ongi.. en toen 1 a anderhalve dag nx en toen weer in alle hevigheid.. en dat was precies rond de dag dat ik echt ongi moest worden..   al met al 10 dg ongesteld geweest.
nu met tellen van me nwe cyclus kwam ik uit op eisprong van 3 dagen terug.. maar als ik mijn cervix slijm zie dan moet mijn eitje nog springen..en volgens mij moet ik dus uitgaan van mijn normale cyclus.. met andere woorden... ik had de eerste ongi volgens mij gewoon een tussentijdse bloeding..
hoop dat je het nog snapt.. maar was dus ook heel verwarrend vorige maand.. hoop dat het deze maand weer normaal gaat.. of juist niet natuurlijk

groetjes greta

hoi teha
zolang je cyclus maar 21 dagen of langer is dan kan je zwanger raken. 20 dagen of korter word lastig. want het duurt ongeveer  14 dagen tot je nod en een ei heeft minstens 8 dagen nodig om te rijpen. Dat zijn er 22 dagen, maar dan zou die 14 ook 14 moeten zijn en dat kan ook wel eens 12 of 13 zijn. snapje??

Dit heb ik een keer ergens gelezen.
Belangrijk--> korter als 21 dagen dan is het te kort en heb je dat meerdere keren dan is het verstandig om je ha eens op te zoeken.

succes Alma

Ha dames, bedankt voor jullie reacties.

Ik was zelf ook ff op internet gaan zoeken en vond bij obgyn.nl dat er minimaal 9 à 8 dagen tussen de  eisprong en de menstruatie  moest zitten. En dat is het gelukkig.
Voel gelukkig m'n eisprong heel duidelijk en die was  de 11 augustus.
Lastig rekenen weer wanneer m'n NOD nou weer komt... grrr.

Eén voordeel van zo vroeg ongesteld worden is dat ik nu tenminste volgende week niet in spanning op m'n NOD hoef te wachten. Argh... schrale troost noemen ze dat .

Liefs, TeHa

He Teha

Weet je wat jij eens moet proberen??? Ovulatietesten!!!

kus van je vriendinnetje

Laat me raden... die waar jij aandelen in hebt??

Kusje terug

Terug
Bovenaan