Help ik ben bang!

<p>hallo iedereen , </p><p>ik ben nu een 4 a 5 maand zwanger. <br />vanaf gistere avond heb ik om het uur veel buikkrampen (menstruatiepijn). Ik slaap heel slecht en zou morgen moeten gaan werken. <br />Van bloedverlies is er nog geen sprake. 18nov zou ik mijn eerste echo hebben. Heeft iemand met dit ervaring? Het is mijn eerste en ben zo angstig! Wat zouden jullie doen? Is dit normaal? <br /><br /></p><p> </p>

Ik hoop 4 a 5 weken als de 18e je eerste echo staat.. ze kunnen pas bij 6/7 weken iets zien dus veel eerder gaan ze niet kijken. Krampen horen erbij maar precies om het uur is bijzonder. Gewoon afwachten dus. Er hoeft niks aan de hand te zijn

4 a 5 maanden en dan over een maand pas je eerste echo? Bedoel je niet weken? Ik heb ook die krampen gehad de eerste weken en nu weer (38+1) t hoort er helaas bij.. maakt je wel vaak onzeker 

Bedoel je weken of maanden? In iedergeval... bij beide kan je buikkrampen hebben. Als je 4 a 5 maanden bent en om de ene uur krampen krijgt, kunnen dat weeen zijn. Dus daar moet je op letten. Als je 4 a 5 weken bent, dan kan het volgens mij normaal zijn

Terug
Bovenaan