help ik ben niet meer misselijk is dat normaal?

Ik ben nu 9 weken en een dag zwanger. Ik heb vorige week een echo   gehad en alles was goed. Ik heb heel erg last gehad van moeheid,misselijk maar nu sinds twee dagen krijg ik opeens meer energie en mn misselijkheid is weg. Kan dit wel? Moet ik niet nog veel langer zwangerschapskwaaltjes hebben? Ik ben heel bang. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
 
hoi muurbloempje,

ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

je hoeft je echt nergens geen zorgen over te maken sommige vrouwen hebben nergens geen last van, sommige maar een week en sommige weer wat langer maar dat is bij iedere vrouw weer anders, ik had er 3 maanden last van.

dus maak je geen ongerust en geniet  van  je zwangerschap!!!!!  

ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.

veel liefs
sonja (23wkn + 1 dag)

 
hoi muurbloempje

Mijn vriendin en ik lopen op 3 week na gelijk op qua zwangerschap. En ik kan je wel vertellen dat alles verschillend is ongeveer. Zij heeft tot 10 weken last gehad van een beetje misselijkheid en moeheid en ik heb tot 17 weken ongeveer gespuugd, geslapen en me een dweil gevoeld. Maar de uitkomst is dat tot nu toe alles bij ons allebei helemaal goed gaat dus maak je geen zorgen en geniet ervan. Bij een eventuele volgende zwangerschap kan het best zijn dat je ook 17 weken met de wc pot "knuffelt" , verschilt echt per keer en per vrouw.

groetjes Chislaine
 
Ik ben weer een beetje gerustgesteld. Heel erg bedankt voor jullie reaktie!
Ik maakte me echt grote zorgen en was bang dat het misschien mis was. Maar als dit vaker voorkomt dan moet ik maar positief blijven denken he?
Groetjes
 
Hoi Muurbloempje,

Allereerst van harte gefeliciteerd. Maar ik zou me niet teveel ongerust maken hoor. Bij de zwangerschap van mijn zoontje is de wc pot 9 maanden lang mijn beste vriend geweest. En nu bij deze zwangerschap( ben 34 weken zwanger) is het allemaal heel anders, heb ik het begin wel overgegeven en misselijk geweest, maar meer met vlagen. Zelfs nu heb ik nog met vlagen dat ik soms boven de pot hang, maar in vergelijking met mijn 1e zwangerschap is dit echt niks.

Probeer te genieten, de 1 heeft nergens geen last van terwijl de ander echt alle kwaaltjes heeft die er maar zijn!!!

LieveMama77
 
Hoi Muurbloempje,
Ik denk ook dat je je nergens gerust over hoeft te maken, hoor, maar ik wil juist zeggen: Juich niet te vroeg dat je ervan af bent! Ik heb me ook de eerste weken een dweil gevoeld en dacht er na de 10de week vanaf te zijn... ik heb me een week geweldig gevoeld, maar bij aanvang van week 11 begon de ellende weer! Ik was in week 10 erg verkouden en mijn neus zat potdicht... kon niks ruiken... nu ik dat wel weer kan, word ik weer van bepaalde geuren misselijk... bleh...

Liefs
Wendy
 
Ik heb inmiddels weer een echo gehad en die was niet goed. Het hartje klopt niet meer. Nu loop ik met een dood kindje in mn buik. En ik weet het ff niet meer. Nu moet ik dus afwachten totdat het er zelf uitkomt. Ik ben er echt heel   verdrietig van. Het is voor mij nu  al de vierde keer.En ik weet niet hoelang ik dit nog volhoud.
 
Terug
Bovenaan