help ik ben nog niet zwanger!

A

Anoniem

Guest
Beste mensen,

We zijn nu bezig met de 10de ronde en nog niet zwanger.
Mijn zus was gelijk in de 2de ronde zwanger.
Ik begin echt te twijfelen of het nog wel goed komt.
Mijn vriend vindt dat ik me aanstel. Het komt wel. maar ik voel het anders. Overal waar ik ben praten mensen over baby`s. Ik zie en hoor alleen maar.....
Ik wordt er depri van. Gelukkig kan ik   veel energie halen uit mijn werk.
Wie herkent dit?

Hoi

Ik wou je even gerust stellen.
Ik ben mama2006 en 1 dochter van 2 jaar en hoop binnenkort zwanger te mogen worden van de 2e!!
Bij mijn dochter heb ik er ook 9 maand over gedaan om zwanger te worden.
En nu ben ik voor nummer 2 in de 4e maand beland.
Ik vond het toen ook heel vreemd, 8 maand wil het niet lukken en in de 9 maand is het raak terwijl we niets anders hebben gedaan dan anders.
Dus ik zou willen zeggen, het kan dus wel!!
Veel sucses en ik hoop dat je binnekort zwanger bent!!

Groetjes mama2006

hoi meid

ik snap je hoor   meid, maar probeer positief te blijven want ook jij raakt zwanger,
Ik ben inmiddels al ruim anderhalf jaar bezig voor ons tweede wondertje en het wil niet erg vlotten, ik heb nu me 8ste ronde met clomid erop zitten, en ikwordt ook soms depri van volgens mij gaat het niet meer lukken, maar daarna probeer ik toch weer positief te zijn , want ook mijn tijd komt weer, en dat geld voor jouw ook meid,
Is het niet een gedachte om contact met de gyn op te nemen?   en ik vind het niet leuk van je man dat die zegt dat je je niet zo druk moet maken, mannen zien het ook allemaal anders dan wij vrouwen
succes meid en ik hoop dat het heel snel raak mag zijn

Dit had net zo goed een berichtje van mij kunnen zijn! Ik ben ook al een tijd bezig en ook mijn man vind dat ik me niet moet aanstellen. Elke keer als ik ongesteld wordt ben ik verdrietig maar hij haalt zijn schouders op en zegt: als het komt dan komt het en anders had het niet zo moeten zijn. grrrrrrr
Maar goed we mogen de moed niet opgeven meid! Ik ben iig blij dat ik niet de enige ben met dit probleem!

hoi

Bij mij duurde het ook ff voordat ik zwanger raakte
Ik was gestopt met de pil weet niet of dat bij jou ook het geval is.
Maar vanaf het moment van stoppen heeft het 14 maanden geduurt
Ik werd er soms ook depri van maar probeerde toch met goed moet door te gaan.
Ik bleef altijd bij de gedachte het komt hopelijk wel als het wil komen
en dat gebeurde gelukkig ook maar wel pas na 14 maanden
ik ben nu bezig voor nummer twee en ben al weer in ronde 4
alles komt goed alleen bij de ander duurt het wat langer en daar hoor jij waarscheinlijk ook bij ik hoop en duim voor je dat je deze ronde zwanger word

ik begrijp helemaal wat je bedoelt
wij zijn sinds eind februarie begin maart  al bezig voor een 2de Bij mijn zoontje was ik in september gestopt met de pil een eind november al zwanger
Nu heb ik na de bevalling nooit geen pil meer geslikt en nu lijkt wel of ik onvruchtbaar ben geworden zo lang als het inmiddels al duurdt
En je probeert er wel niet mee bezig te zijn maar inderdaad lijkt het wel of iedreen om je heen zwanger wordt
maar probeer je in ieder geval niet te druk erover te maken denk dat dat helemaal niet bevordelijk is Succes met zwanger worden Hopelijk duurdt het niet lang meer voor je
groetjes mira

Ik begrijp ook wat je bedoelt maar 10 maanden kan nog hoor maak je niet druk.
Niet iedereen is zwanger binnen een half jaar(helaas)
Ik heb er bij mijn zoon 2 jaar op moeten wachten.
Maar het is inderdaad elke maand weer een domper.
Ik hoop dat je snel zwanger bent.

Groetjes...

10 maanden is niet zo lang hoor.

Bij mij is in oktober 2005 het spiraaltje eruit gegaan.  
Eind 2006 weer een tijdje aan de pil vanwege een reis naar Afrika.
Vanaf januari 2007 week volle bak aan de slag
Positieve test in juni 2008

Probeer het van je af te zetten. Is moeilijk, ik weet het. Maar als je je teveel op het zwanger worden focust, is de kans juist groter dat het niet goed lukt. Bij ons was zelfs op een gegeven moment het plezier in de sex weg omdat we alleen nog maar bezig waren met het op de juiste dag te doen. Pas nadat we dat los konden laten is het gelukt.

Terug
Bovenaan